فرمانده انتظامی نور از دستگیری عاملان تیراندازی به یکی از واحد‌های صنفی در این شهرستان خبر داد. به گزارش پایگاه خبری شهیدیاران، به نقل از خبرگزاری صداوسیمای مرکز مازندران، فرمانده انتظامی نور گفت: درپی وقوع چند فقره تیراندازی به سمت یکی از واحد‌های صنفی شهرستان، شناسایی و دستگیری متهمان در دستور کار ماموران قرار گرفت. […]

فرمانده انتظامی نور از دستگیری عاملان تیراندازی به یکی از واحد‌های صنفی در این شهرستان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری شهیدیاران، به نقل از خبرگزاری صداوسیمای مرکز مازندران، فرمانده انتظامی نور گفت: درپی وقوع چند فقره تیراندازی به سمت یکی از واحد‌های صنفی شهرستان، شناسایی و دستگیری متهمان در دستور کار ماموران قرار گرفت.

سرهنگ علی اکبر قلی پور افزود: ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات پلیسی ۲ نفر را در این ارتباط شناسایی، و پس از هماهنگی با مرجع قضائی در عملیاتی غافلگیرانه دستگیر کردند.

او با اشاره به کشف یک قبضه سلاح شکاری از متهمان، گفت: این افراد پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند.
فرمانده انتظامی شهرستان نور افزود: هرگونه اقدامی که آرامش شهروندان را مختل کند با برخورد جدی پلیس روبرو خواهد شد و از شهروندان انتظار داریم، چنین مواردی را سریعا از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.