مدیر بازرسی، نظارت و پاسخگویی به شکایات سازمان منطقه آزاد قشم از برگزاری مراسم تقدیر از رابطان برتر بازرسی این سازمان خبر داد. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان منطقه آزاد قشم، در این مراسم که با حضور کوروش قاسمی، مشاور مدیرعامل و مدیرکل دفتر […]

مدیر بازرسی، نظارت و پاسخگویی به شکایات سازمان منطقه آزاد قشم از برگزاری مراسم تقدیر از رابطان برتر بازرسی این سازمان خبر داد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان منطقه آزاد قشم، در این مراسم که با حضور کوروش قاسمی، مشاور مدیرعامل و مدیرکل دفتر مرکزی حراست و جمعی از رابطان بازرسی برگزار شد، سیدنبی الله موسوی با اشاره به وظیفه خطیر کارمندان در خدمت‌رسانی بی‌منت به ارباب‌رجوع و همکاری با نهادهای نظارتی گفت: برای رفع مشکلات سازمانی و افزایش رضایت‌های مردمی، یکی از مهم‌ترین وظایف رابطان بازرسی، تعامل با دستگاه‌های نظارتی و سریع‌الانتقال بودن است.
وی ادامه داد: انجام وظایف باصداقت و دلسوزی توسط یک رابط، ضمن گره‌گشایی از مسایل و نارضایتی‌ها، به ایجاد آرامش در سازمان و جامعه پیرامون کمک می‌کند.
کوروش قاسمی، مشاور مدیرعامل و مدیرکل دفتر مرکزی حراست سازمان منطقه آزاد قشم نیز در بخشی از این مراسم گفت: اخلاق‌مداری و پایبندی به قانون و تلاش شبانه‌روزی شما در راستای جلوگیری از بروز مشکلات جای تقدیر دارد.
مدیر بازرسی، نظارت و پاسخگویی به شکایات سازمان منطقه آزاد قشم در پایان با اهدای لوح‌های تقدیر از ۷ رابط برتر بازرسی در مدیریت‌های مختلف سازمان به دلیل همکاری مستمر با واحد بازرسی برای پاسخگویی به شکایات و تعامل با دستگاه‌های نظارتی، تجلیل کرد.