محمد عبدالسلام سخنگوی انصارالله و رئیس هیات مذاکره کننده دولت نجات ملی یمن در جریان سفرش به تهران امروز با دکتر امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه کشورمان دیدار و گفت‌وگو کرد. به گزارش پایگاه خبری شهید یاران به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دولت/ محمد عبدالسلام سخنگوی انصارالله و رئیس هیات مذاکره کننده دولت نجات ملی […]

محمد عبدالسلام سخنگوی انصارالله و رئیس هیات مذاکره کننده دولت نجات ملی یمن در جریان سفرش به تهران امروز با دکتر امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه کشورمان دیدار و گفت‌وگو کرد.

به گزارش پایگاه خبری شهید یاران به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دولت/ محمد عبدالسلام سخنگوی انصارالله و رئیس هیات مذاکره کننده دولت نجات ملی یمن در جریان سفرش به تهران امروز با دکتر امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه کشورمان دیدار و گفت‌وگو کرد.
دکتر امیرعبداللهیان در این دیدار ضمن تاکید بر پیوند عمیق و تاریخی دو ملت ایران و یمن، تاکید کرد جمهوری اسلامی ایران همواره حمایت خود را از خواست و اراده مردم یمن اعلام داشته است.
وزیر امور خارجه کشورمان با اعلام حمایت جمهوری اسلامی ایران از آغاز و تمدید آتش بس در یمن، آن را مقدمه ای برای برقراری صلح پایدار دانست و ابراز امیدواری کرد با رفع کامل محاصره یمن، پرونده انسانی یمن گشایش یابد.
مذاکره کننده ارشد دولت نجات ملی یمن نیز در این دیدار از حمایت‌های جمهوری اسلامی ایران از مردم یمن قدردانی کرد و وزیر امور خارجه کشورمان را در جریان آخرین تحولات این کشور قرار داد.
وی ضمن انتقاد از اجرای ناقص عناصر اصلی آتش بس و بدعهدی طرف مقابل، برآورده شدن مسائل انسان دوستانه مردم یمن را برای پیشبرد هرگونه صلح عادلانه ای در یمن ضروری دانست