رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان پیشنهاد داد: پنج طرح مهم شهری که قرار است در برنامه سال ۱۴۰۲ قرار گیرد، با مردم به اشتراک گذاشته شود و پس از جمع‌بندی نظرات اجرایی شود. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران به نقل از اداره ارتباطات و امور بین الملل شورای اسلامی شهر اصفهان، محمد نور […]

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان پیشنهاد داد: پنج طرح مهم شهری که قرار است در برنامه سال ۱۴۰۲ قرار گیرد، با مردم به اشتراک گذاشته شود و پس از جمع‌بندی نظرات اجرایی شود.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران به نقل از اداره ارتباطات و امور بین الملل شورای اسلامی شهر اصفهان، محمد نور صالحی مراسم تجلیل از شهرسازان برتر شهرداری اصفهان، اظهار کرد: همواره ادوار مختلف مدیریت شهری درصدد بوده‌اند که اقدامات و فعالیت‌های مجموعه شهرداری را با صاحب‌نظران به‌ویژه شهروندان به اشتراک بگذارند، اما به‌رغم تلاش‌های صورت گرفته در سال‌های مختلف به معنای واقعی به این فرهنگ نزدیک نشده‌ایم.

وی ادامه داد: در این راستا این دوره مدیریت شهری باید فضای عمومی را باز کند تا شهروندان در خصوص مسائل مختلف شهری نظر بدهند و در نهایت حاصل جمع‌بندی نظرات عملیاتی شود.

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان تصریح کرد: همزاد دیجیتال یک فناوری نوین و کاربردی برای شهر هوشمند است که برای به اشتراک‌گذاری نظرات شهروندان در اداره امور شهر هوشمند به‌کار می‌رود، این همان تفکری بود که مدیران شهری در ادوار مختلف به آن فکر می‌کردند.

وی پیشنهاد داد: معاونت معماری و شهرسازی شهرداری اصفهان پنج طرح مهمی که قرار است در برنامه اجرایی سال ۱۴۰۲ قرار گیرد را با مردم به اشتراک بگذارد و پس از جمع‌بندی و بررسی نظرات، آن‌ها را اجرا کند، این اقدام می‌تواند سرآغاز اقدامی مهم باشد.

نورصالحی با بیان اینکه رفع مشکلات مردم رسالت امروز ما است، خاطرنشان کرد: شهرسازان و کارشناسان شهرسازی باید به مشکلات مردم به صورت ویژه توجه کنند، چرا که مردم اغلب درگیر مشکلاتی هستند که ناشی از نواقص و ضعف‌هایی در گذشته بوده است که شاید کسی مقصر آن نباشد، اما امروز مردم وارثان آن هستند.