ایجاد بازارچه های دائمی برای سرپرستان زن معاون امور زنان و خانواده رئیس جمهور تمایل خود را برای حمایت از زنان نخبه و زنان فعال در صنایع دستی و دانش بنیان اعلام کرد و این شامل ایجاد بازارهای فصلی و دائمی و شرکت در نمایشگاه های بین المللی است. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید […]

ایجاد بازارچه های دائمی برای سرپرستان زن

معاون امور زنان و خانواده رئیس جمهور تمایل خود را برای حمایت از زنان نخبه و زنان فعال در صنایع دستی و دانش بنیان اعلام کرد و این شامل ایجاد بازارهای فصلی و دائمی و شرکت در نمایشگاه های بین المللی است.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران، انیسه خزعلی معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده پنجشنبه شب در گردهمایی بانوان فرهیخته استان کردستان با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای غزه سخنرانی کرد.

او بر جنگ نابرابر مردم غزه و چگونگی غرق شدن زنان و کودکانشان در خون تاکید کرد.

خزعلی با بیان اینکه آمریکا بی باکانه مردم مظلوم را به خاک و خون می کشد، نسبت به بمباران بیمارستان ها بدون پشیمانی هشدار داد.

او این سوال را مطرح کرد که چرا افسران حافظ صلح اقدام عملی انجام نمی دهند و اجازه می دهند برق، آب و اینترنت قطع شود؟

خزعلی تمایل خود را برای حمایت از زنان نخبه و زنان فعال در صنایع دستی و دانش بنیان اعلام کرد. این شامل ایجاد بازارهای فصلی و دائمی و شرکت در نمایشگاه های بین المللی است.

وی همچنین خاطرنشان کرد که آنها در حال ایجاد موقعیت مشاوران زن هستند که برای توسعه اشتغال زنان مهم است.

خزعلی در خصوص مرخصی های ورزشی و زایمان ضرورت ایجاد استادیوم های ویژه ورزشی بانوان و حفظ سمت و ارزیابی در دوران مرخصی زایمان را مطرح کرد.

وی همچنین پیشنهاد ایجاد مهدکودک در ادارات و اجرای طرح اشتغال خانواده محور را داد که از سال ۱۴۰۰ آغاز شد.

این طرح باعث ایجاد ثبات شغلی برای زنان سرپرست خانوار در قالب مشاغل می شود.