حجت‌الاسلام جعفری با بیان اینکه رویش های بسیار مبارکی که غدیر دارد نشانگر این است که این دلباختگی به امیرالمومنین در حد اعلا است و ما باید این را حفظ کنیم و توسعه بدهیم اظهار داشت: انشاالله جامعه علوی را بتوانیم به جامعه مهدوی پیوند بدهیم. حجت‌الاسلام اسدالله جعفری عصر پنج شنبه در حاشیه مراسم […]

حجت‌الاسلام جعفری با بیان اینکه رویش های بسیار مبارکی که غدیر دارد نشانگر این است که این دلباختگی به امیرالمومنین در حد اعلا است و ما باید این را حفظ کنیم و توسعه بدهیم اظهار داشت: انشاالله جامعه علوی را بتوانیم به جامعه مهدوی پیوند بدهیم.

حجت‌الاسلام اسدالله جعفری عصر پنج شنبه در حاشیه مراسم جشن غدیر که به همت خادمیاران گلستان شهدا اصفهان برگزار شده بود به خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران گفت:بعد از توحید نبوت و امامت هست و همه ما باید هم باور داشته باشیم و هم ملتزم باشیم.
وی افزود: یکی از مهمترین وظایف همه ما در این برهه حساس کنونی تبلیغ و ترویج مسئله غدیر است و به تعبیر مقام معظم رهبری جهاد تبیین در این رابطه برای نسل جوان ما که تشنه دریافت حقیقت است بسیار حائز اهمیت است.

حجت‌الاسلام جعفری وجود امیرالمومنین را به عنوان یک الگوی تمام عیار در همه شئون دانست و خاطرنشان کرد: وجود امیرالمومنین را به عنوان یک الگوی تمام عیار در همه شئون می تواند معرفی شود و جامعه را به سعادت برساند و جوانان ما با تاسی از این الگوی الهی و تمام نمای اجرای عدالت و آزادی وتحقق آرمان های مقدس بشری در طول تاریخ می توانند زندگی با سعادتی داشته باشند.
وی حضور پر شکوه جوانان و نوجوانان در شهر و استان اصفهان و گلستان شهدای این شهر را نشانگر این واقعیت دانست که آن باور قلبی و اعتقاد جزمی در مسئله غدیر وجود دارد و گفت: رویش های بسیار مبارکی که غدیر دارد نشانگر این است که این دلباختگی به امیرالمومنین در حد اعلا است و ما باید این را حفظ کنیم و توسعه بدهیم و انشاالله جامعه علوی را بتوانیم به جامعه مهدوی پیوند بدهیم.
وی در پایان برای خادمیاران گلستان شهدا که هر هفته برنامه های متنوعی را در این گلستان برگزار میکنند آرزوی موفقیت کرد وگفت: این خادمیاران میراث‌دار پدران شهیدشان هستند و امیدوارم ما بتوانیم خادم این خادمیاران باشیم.
خبرنگار: الهام خانی