منابع دیپلماتیک فاش کردند که مذاکرات تمدید آتش بس یمن که در مسقط، پایتخت عمان در جریان است، هنوز از بن بست خارج نشده، و اگر در این مذاکرات پیشرفتی حاصل نشود، احتمال شروع دوباره جنگ نزدیک است.به گزارش پایگاه خبری شهیدیاران ،به نقل از خبرگزاری تسنیم ،به گفته منابع دیپلماتیک، عربستان سعودی هیئتی بلندپایه […]

منابع دیپلماتیک فاش کردند که مذاکرات تمدید آتش بس یمن که در مسقط، پایتخت عمان در جریان است، هنوز از بن بست خارج نشده، و اگر در این مذاکرات پیشرفتی حاصل نشود، احتمال شروع دوباره جنگ نزدیک است.
به گزارش پایگاه خبری شهیدیاران ،به نقل از خبرگزاری تسنیم ،به گفته منابع دیپلماتیک، عربستان سعودی هیئتی بلندپایه را برای مذاکره به مسقط، پایتخت عمان فرستاده است، و این هیئت در برابر خواسته‌های دولت نجات ملی یمن (صنعاء) رویه متناقض و فریب‌کاری را در پیش گرفته است.

این منبع همچنین اشاره کرد که هیئت سعودی با وجود اینکه تمایل به پذیرش درخواست‌های دولت نجات ملی یمن از خود نشان می‌دهد، اما در ادامه روند مذاکرات از پذیرش آن‌ها خودداری کرده و مباحث دیگری را مطرح می کند.

وب سایت خبری «الخبر» در گزارش اختصاصی خود امروز سه شنبه گزارش داد که منابع مطلع از مذکرات مسقط خبر داده‌اند، که هیئت سعودی به صراحت خواسته‌های دولت نجات ملی یمن را رد نمی‌کند و سعی دارند امتناع خود را با دلایل واهی توجیه کنند.