هم‌وطنان ارامنه با حضور در انتخابات، نقش دیگری از اتحاد را رقم می‌زنند استاندار اصفهان با اشاره به انتخابات مجلس شورای اسلامی در اسفندماه سال جاری، گفت: امیدوارم هم‌وطنان ارامنه نیز با حضور در انتخابات، نقش دیگری از همبستگی و اتحاد را رقم بزنند. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران و به نقل از اداره […]

هم‌وطنان ارامنه با حضور در انتخابات، نقش دیگری از اتحاد را رقم می‌زنند

استاندار اصفهان با اشاره به انتخابات مجلس شورای اسلامی در اسفندماه سال جاری، گفت: امیدوارم هم‌وطنان ارامنه نیز با حضور در انتخابات، نقش دیگری از همبستگی و اتحاد را رقم بزنند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران و به نقل از اداره کل روابط‌عمومی و امور بین‌الملل استانداری اصفهان، سیدرضا مرتضوی صبح امروز به مناسبت ولادت حضرت عیسی مسیح(ع) و آغاز سال نوی میلادی در آرامستان ارامنه حضور یافت و به مقام شامخ شهیدان ارامنه که در هشت سال دفاع مقدس از کیان ایران اسلامی دفاع کردند، ادای احترام کرد.

استاندار اصفهان در ادامه در کلیسای وانک حضور یافت و با پیشوای مذهبی ارامنه اصفهان و جنوب ایران و اعضای شورای خلیفه‌گری ارامنه دیدار و گفتگو کرد.

وی در این دیدار ضمن تبریک سال نوی میلادی و میلاد حضرت عیسی مسیح(ع) گفت: لحظاتی که برای ادای احترام شهدای ارامنه حضور یافتم برای من لحظات ماندگاری بود.

مرتضوی افزود: یکی از جلوه‌های موّدت و دوستی مردم ما در دوران دفاع مقدس رقم خورد که تمامی هم‌وطنان برای دفاع از این مرز و بوم وارد یک دفاع مقدس شدند.

استاندار اصفهان با بیان اینکه جان‌فشانی شهیدان والامقام سبب شد تا امروز مردم ما با امنیت و آرامش در کنار هم زندگی کنند، اظهار کرد: ازاین‌رو گرامیداشت یاد شهدا و توجه به خانواده ایشان بسیار حائز اهمیت است.

وی عنوان کرد: در دنیا شاهد هستیم که کشورهای جهان سلطه مادام در حال جنگ‌افروزی هستند و اگر جان‌فشانی فرزندان ایران نبود، ما نیز درگیر جنگ‌های بسیاری بودیم.

مرتضوی خاطرنشان کرد: امیدواریم شهدای ارامنه در کنار سایر شهیدان با انبیای الهی محشور شوند.

استاندار اصفهان در پایان ضمن اشاره به انتخابات مجلس شورای اسلامی در اسفندماه سال جاری، تصریح کرد: امیدوارم هم‌وطنان ارامنه نیز با حضور در انتخابات، نقش دیگری از همبستگی و اتحاد را رقم بزنند.