انقلاب اسلامی ایران، زمینه ساز ظهور امام زمان (عج) است حجت الاسلام والمسلمین حسینی در نشست بصیرتی، انقلابی و روشنگری که به مناسبت دهه مبارک فجر در دادگستری مرکز استان کردستان برگزار شد، اظهار داشت: آرمان اصلی انقلاب اسلامی ایران با رهبری امام خمینی (ره) ، شهدای انقلاب و مقام معظم رهبری ( مدظله العالی […]

انقلاب اسلامی ایران، زمینه ساز ظهور امام زمان (عج) است

حجت الاسلام والمسلمین حسینی در نشست بصیرتی، انقلابی و روشنگری که به مناسبت دهه مبارک فجر در دادگستری مرکز استان کردستان برگزار شد، اظهار داشت: آرمان اصلی انقلاب اسلامی ایران با رهبری امام خمینی (ره) ، شهدای انقلاب و مقام معظم رهبری ( مدظله العالی ) تحقق اسلام ناب محمدی است.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از کردستان؛ در این نشست بصیرتی، انقلابی که در هشتمین روز از دهه مبارک فجر و با حضور قضات و کارکنان دادگستری مرکز استان برگزار شد، رئیس کل دادگستری استان کردستان به نقش والای حضرت زینب (س) در دین مبین اسلام اشاره کرد و تصریح کرد : حضرت زینب (س) صاحب کمالات علمی و عملی بزرگی بود و تهجد شبانه این ستوده در میدان بلا و مصیبت ، نشانگر کمالات ایشان بود که الگویی برای تمامی مسلمانان جهان است.
وی تاکید کرد: باید مسلمانان با تکیه بر مکتب امام حسین (ع) رفتار و کردار خود را به خدای متعال عرضه کنند و یقینا اگر اعمال مان برای جلب رضایت خدا باشد مورد قبول قرار می گیرد.
حجت الاسلام حسینی آرمان اصلی انقلاب اسلامی را تحقق اسلام ناب محمدی ذکر کرد و افزود : اسلام ناب محمدی منافع دشمنان اسلام را به خطر می اندازد و این همان کاری است که انقلاب اسلامی ایران با رهبری امام خمینی (ره) انجام داده است.

رئیس کل دادگستری استان کردستان بر لزوم قدردانی از خون شهدای انقلاب اسلامی تاکید کرد و بیان داشت : انقلاب اسلامی ایران زمینه ساز ظهور امام زمان (عج) است.

وی فرمان عفو اخیر مقام معظم رهبری ( مدظله العالی ) را یک اقدام پدرانه توصیف کرد و افزود : همزمان با سالروز ولادت حضرت علی (ع) و روز پدر ، باید قدردان این اقدام حکیمانه رهبر معظم انقلاب باشیم و با حضور پرشورتر از همیشه در راهپیمایی ۲۲ بهمن پاسخ محکم و دندان شکنی بر استکبار جهانی بدهیم.