بررسی مشکلات شهر مجلسی معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان ضمن بازدید میدانی از شهر مجلسی، مشکلات مردم این شهر را مورد بررسی قرار داد. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری اصفهان، جلسه بررسی مسائل و مشکلات شهر مجلسی با حضور معاون […]

بررسی مشکلات شهر مجلسی

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان ضمن بازدید میدانی از شهر مجلسی، مشکلات مردم این شهر را مورد بررسی قرار داد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری اصفهان، جلسه بررسی مسائل و مشکلات شهر مجلسی با حضور معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان برگزار شد.
دکتر مهران زینلیان معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان نیز پس از بازدید میدانی در این جلسه ضمن قدردانی از مجموعه شهرداری و شرکت عمران شهر مجلسی گفت: برای توسعه در شهرهای کوچک باید زیر ساخت ها و امکانات مناسب نیز حتما در نظر گرفته شود.
دکتر زینلیان افزود: این جلسه برای مردم و حل مشکلات آنها تشکیل شده است و برای بهبود اوضاع نیازمند همفکری و تعامل های سازنده مجموعه شهرداری، اعضای شورای اسلامی شهر و شرکت عمران مجلسی هستیم و در راستای حل این مشکلات باید کلیه مسائل با هماهنگی و از طریق فرماندار شهرستان مطرح گردد.
گفتنی است در ابتدای این جلسه، شهردار و عضو شورای اسلامی شهر مجلسی نسبت به تشریح مشکلات این شهر از جمله مسئله حمل و نقل بین شهری و نبود اتوبوس کافی، مشکلات درمانگاه و نبود تجهیزات ماشینی در شهرداری به گفتگو پرداختند.