برگزاری مسابقات مهارت‌آموزی کارکنان وظیفه / واگذاری ۱۰۰۰ فقره تسهیلات به سربازان اصفهانی مسئول منابع انسانی سرباز سپاه حضرت صاحب‌الزمان (عج) استان اصفهان گفت: هزار فقره پرونده واگذاری وام خوداشتغالی با میزبانی و همکاری معاونت وظیفه عمومی استان و استانداری اصفهان در حال بررسی و واگذاری است که از این تعداد تاکنون ۵۰۰ فقره وام […]

برگزاری مسابقات مهارت‌آموزی کارکنان وظیفه / واگذاری ۱۰۰۰ فقره تسهیلات به سربازان اصفهانی

مسئول منابع انسانی سرباز سپاه حضرت صاحب‌الزمان (عج) استان اصفهان گفت: هزار فقره پرونده واگذاری وام خوداشتغالی با میزبانی و همکاری معاونت وظیفه عمومی استان و استانداری اصفهان در حال بررسی و واگذاری است که از این تعداد تاکنون ۵۰۰ فقره وام پرداخت شده است.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران، ‌سرهنگ پاسدار مهدی نصر صبح امروز در جمع خبرنگاران از برگزاری اولین دوره مسابقات مهارت‌آموزی کارکنان وظیفه نیروهای مسلح خبر داد و اظهار کرد: این مسابقات در ۱۵ رشته و در چهار سطح شهرستانی، استانی، سازمانی و کشوری برگزار می‌شود که از ابتدای آبان در سطح شهرستان‌ها و یگان‌های نیروهای مسلح برگزار می‌شود.

وی افزود: مسابقات در دو رشته آمادگی جسمانی و تیراندازی در سطح یگان‌های نظامی، رشته دیگر امدادی و خود امدادی با میزبانی هلال‌احمر و ۱۲ رشته دیگر در زمینه آشپزی، عکاسی، تعمیرات خودرو و موبایل به میزبانی سازمان فنی و حرفه‌ای برگزار می‌شود.

مسئول منابع انسانی سرباز سپاه حضرت صاحب‌الزمان (عج) استان اصفهان تصریح کرد: استان اصفهان به عنوان میزبان پنج استان دیگر در سال جاری مسابقات را به صورت سازمانی و منطقه‌ای برگزار می‌کند و در نهایت افراد منتخب به مسابقات سازمانی و کشوری در سطح نیروهای مسلح راه می‌یابند که قرار است در دهه مبارک فجر منتخبان مرحله کشوری معرفی شوند و مورد تقدیر قرار گیرند.

وی اذعان کرد: امور مربوط به مهارت‌آموزی عام‌المنفعه است و خود سربازان پس از پایان دوران خدمت با اخذ گواهی‌های مهارتی و اخذ وام خوداشتغالی می‌توانند کارآفرینی کنند.

نصر اظهار کرد: تقریباً هزار فقره پرونده واگذاری وام خوداشتغالی با میزبانی و همکاری معاونت وظیفه عمومی استان و استانداری اصفهان در حال بررسی و واگذاری است که از این تعداد تاکنون ۵۰۰ فقره وام پرداخت شده است.

وی خاطرنشان کرد: طی پیگیری‌های انجام شده افراد با گرفتن این تسهیلات کارگاه‌های خود را تجهیز خواهند کرد یا به شغل و حرفه‌ای که در حوزه آن آموزش دیده‌اند، خواهند پرداخت تا پس از دوران سربازی بتوانند برای خود شغلی داشته باشند.