فرمانده انتظامی استان از برپایی ۱۸ یادواره شهدای انتظامی در شهرستان های استان اصفهان با هدف ترویج روحیه جهاد و شهادت طی یک سال گذشته خبر داد.به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران به نقل از خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سردار” محمد رضا میرحیدری” در یادواره شهدای انتظامی شهرستان خمینی شهر ضمن تسیت ایام حزن […]

فرمانده انتظامی استان از برپایی ۱۸ یادواره شهدای انتظامی در شهرستان های استان اصفهان با هدف ترویج روحیه جهاد و شهادت طی یک سال گذشته خبر داد.
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران به نقل از خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سردار” محمد رضا میرحیدری” در یادواره شهدای انتظامی شهرستان خمینی شهر ضمن تسیت ایام حزن و اندوه آل الله و ارتحال ایت الله “ناصری”، یاد و خاطره همه شهدای نظام جمهوری اسلامی ایران به ویژه شهدای شهرستان خمینی شهر را گرامی داشته و از دست اندرکاران برگزاری یاواره شهدای انتظامی این شهرستان قدردانی کرد.
وی افزود: با توجه به تاکیدات فرمانده کل انتظامی کشور و همچنین منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی ) مبنی بر ترویح روحیه جهاد و شهادت ، از هفته فراجا سال گذشته یادواره شهدای انتظامی استان را به صورت شهرستان به شهرستان برنامه ریزی کردیم که با استقبال خوبی از سوی مردم نیز روبرو شد.
فرمانده انتظامی استان اصفهان گفت: در این مدت ۱۸ یادواره شهدا در سطح استان برگزار شده و این یادواره ها تا زمانی که در تمامی شهرستان های استان برپا شود کماکان ادامه خواهد داشت.
سردار میرحیدری خاطر نشان کرد: تلاش فرماندهی انتظامی استان اصفهان این است که تمام نیروهای پلیس به ویژه پلیس های جوانی که به تازگی توفیق خدمتگزاری به مردم در لباس انتظامی را کسب کردند باسیره شهدا آشنا شده و آنها را الگوی خود قرار داده و با پیروی از راه این عزیزان حرکت خود را در راستای حفظ و حراست از نظام جمهوری اسلامی دنبال کنند.
وی خاطر نشان کرد: این برنامه امروز در شهرستان خمینی شهر که به درستی حسینیه ایران نام گرفته و آمار بالای شهدا و جانبازان این شهر نشان دهنده ارادت مردم این شهر به امام حسین (ع) و انقلاب اسلامی است برگزار می شود.
فرمانده انتظامی استان اصفهان گفت: در این شهرستان خانواده های ۴ شهیدی و ۳ منویات فرمانده معظم کل قوا و حراست از نظام جمهوری اسلامی ایران قدم برمی دارند.