کلان پروژه های عمرانی کردستان باید پیوست فرهنگی داشته باشند دبیر شورای فرهنگ عمومی استان کردستان گفت: استفاده بهینه از کلان پروژه های عمرانی و زیربنایی استان مستلزم توجه به تبلور فرهنگ غنی ایرانی – اسلامی در سیما و منظر این پروژه ها است. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از کردستان؛ علی اصغر […]

کلان پروژه های عمرانی کردستان باید پیوست فرهنگی داشته باشند

دبیر شورای فرهنگ عمومی استان کردستان گفت: استفاده بهینه از کلان پروژه های عمرانی و زیربنایی استان مستلزم توجه به تبلور فرهنگ غنی ایرانی – اسلامی در سیما و منظر این پروژه ها است.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از کردستان؛ علی اصغر دریایی با تاکید بر ضرورت داشتن پیوست فرهنگی در اجرای پروژه های عمرانی زیربنایی و عمرانی استان کردستان، اظهار داشت: دولت سیزدهم با عزم جدی در بخش فرهنگ و هنر لایحه برنامه هفتم توسعه کشور این نقش بی بدیل را رصد و برنامه ریزی نموده است.

وی تلاش مضاعف ستاد حکمرانی مردم در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان جهت مردمی سازی دولت را ستود و افزود:سلسله نشست های اندیشه ورزی جریان های حلقه های میانی با همکاری و همراهی جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی در استان پیرو دیدار استانی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی برنامه ریزی شده است تا بتوان متناسب با زیست بوم استان به تحقق برنامه های موثر نایل آییم.

دریایی نفس تعامل کنشگران فرهنگی، هنری و رسانه ای استان را مهم ارزیابی نموده و گفت:چابک سازی مراکز و مجامع فرهنگی هنری به عنوان میعادگاه مردم استان را با توانمندسازی و آموزش کاربردی در دستور کار ستاد حکمرانی مردم قرار دادیم تا ضمن جهاد تبیین و تعیین وضعیت مطلوب، شیوه مدیریت موثر فرهنگی را در خدمات و فعالیتهای جمعی پرورش دهیم.