مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گفت: سرود خیابانی ویژه شهدای استان سمنان تولید می‌شود. به گزارش پایگاه خبری شهید یاران،به نقل از خبرگزاری تسنیم،سرهنگ محمدحسن سلامی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در سمنان، اظهار داشت: خوشبختانه در عرصه سرود در قالب‌های مختلف آثار منحصر به‌فردی تهیه و تولید شده است که در سطح […]

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گفت: سرود خیابانی ویژه شهدای استان سمنان تولید می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری شهید یاران،به نقل از خبرگزاری تسنیم،سرهنگ محمدحسن سلامی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در سمنان، اظهار داشت: خوشبختانه در عرصه سرود در قالب‌های مختلف آثار منحصر به‌فردی تهیه و تولید شده است که در سطح استان و حتی کشوری هم در حال فعالیت هستند، اما متأسفانه دیده نشده‌اند.

وی با بیان اینکه متولی برگزاری کنگره سه هزار شهید استان سمنان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است، گفت: در خصوص اجرای سرودی نیز با گروه‌های مختلف در حال رایزنی هستیم و چند نمونه کار نیز تاکنون تولید شده است که لازم است بررسی‌های لازم در این زمینه انجام شود.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان سمنان در پاسخ به این پرسش مبنی بر اینکه برنامه این استان در زمینه مخاطب‌شناسی و استفاده از ابزار هنر برای فرهنگ‌سازی با توجه به فرمایش مقام معظم رهبری چیست؟ گفت: در این زمینه بخش هنری سینمایی دفاع مقدس را فعال کرده‌ایم و البته کارهای گروهی به‌صورت فراگیر شروع شده است، اما تاکنون به نتیجه نرسیده است.