مدیرکل پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری اصفهان گفت: سامانه جامع ثبت تخلفات شهری از ابتدای اردیبهشت‌ماه سال‌جاری فعالیت خود را به‌صورت رسمی در مناطق پانزده‌گانه شهرداری اصفهان آغاز کرده است. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران ، روح‌الله ابوطالبی،مدیرکل پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری اصفهان با اشاره به تخلفات شهری اظهار داشت: […]

مدیرکل پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری اصفهان گفت: سامانه جامع ثبت تخلفات شهری از ابتدای اردیبهشت‌ماه سال‌جاری فعالیت خود را به‌صورت رسمی در مناطق پانزده‌گانه شهرداری اصفهان آغاز کرده است.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران ، روح‌الله ابوطالبی،مدیرکل پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری اصفهان با اشاره به تخلفات شهری اظهار داشت: این تخلفات مجموعه مواردی است که علاوه بر حقوق شهروندی، سلامت روان و زیبایی شهر را دچار اخلال کرده و موجب آسیب‌رسانی به شهر و تهدید سلامت اجتماعی می‌شود و مشکلات زیادی را پدید می‌آورد.

وی خاطرنشان کرد: بر همین اساس مأموریت اصلی این اداره کل، ایجاد نظم و صیانت از حقوق شهروندی در قبال تخلفات ساختمانی و سد معابر است.

ابوطالبی با بیان اینکه در فعالیت‌های این مجموعه نکته مهم تنوع شرح خدمات به شهروندان است، گفت: اداره کل پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری اصفهان در راستای خدمت‌رسانی با سرعت و دقت بالا به شهروندان با محوریت شعار «اصفهان من، شهر زندگی» گام‌های محکم و مؤثری برداشته است.

مدیرکل پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری اصفهان اضافه کرد: ایجاد سامانه جامع ثبت تخلفات شهری یکی از جامع‌ترین برنامه‌های مدیریت شهری در حوزه تخلفات است که برای نخستین‌بار در کشور، در اصفهان انجام شده است.

وی با بیان اینکه آموزش تمام کارکنان این حوزه در حال انجام است، گفت: سامانه جامع ثبت تخلفات شهری، حدود ۱۲ ماه در سطح شهرداری منطقه پنج به‌صورت پایلوت اجرا شد و در این مدت به‌صورت آزمایشی مورد بهره‌برداری قرار گرفت تا معایب آن بررسی و کمبودهای آن برطرف شود.

ابوطالبی بهره‌برداری از این سامانه را در نظارت آنی و دقیق‌تر در حوزه پیشگیری از تخلفات شهری و ثبت سریع گزارش‌ها موثر دانست و افزود: امید است در آینده با استفاده از تجهیزات نوین و به‌روز در سطح اداره کل پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری اصفهان شاهد پیشرفت بیشتر در عملکرد دقیق در راستای اهداف بلندمدت و تحقق شهری بدون تخلف باشیم.