استاندار اصفهان گفت: پشتیبانی تسهیلاتی از انبوه‌سازان و تولیدکنندگان مسکن باید به‌صورت ویژه در دستور کار دولت قرار بگیرد، البته با رویکرد وزیر فعلی شرایط خوبی فراهم شده و سهم بانک‌ها از تسهیلات مسکن مشخص شده است. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران، سیدرضا مرتضوی امروز سه‌شنبه ششم تیرماه در آئین افتتاح ۶۶۵ واحد […]

استاندار اصفهان گفت: پشتیبانی تسهیلاتی از انبوه‌سازان و تولیدکنندگان مسکن باید به‌صورت ویژه در دستور کار دولت قرار بگیرد، البته با رویکرد وزیر فعلی شرایط خوبی فراهم شده و سهم بانک‌ها از تسهیلات مسکن مشخص شده است.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران، سیدرضا مرتضوی امروز سه‌شنبه ششم تیرماه در آئین افتتاح ۶۶۵ واحد مسکونی در استان اصفهان و آغاز عملیات اجرایی ۵۲ هزار و ۹۸۵ واحد مسکونی در ۴۰ شهر استان اصفهان، اظهار کرد: حضور پررونق وزیر راه و شهرسازی در استان اصفهان نویدبخش توجه در حوزه‌های مختلف مأموریت وزارت راه و شهرسازی در استان اصفهان است. مشکلاتی که در حوزه فرودگاه، قطار سریع‌السیر، خدمات ریلی، تخصیص زمین به مسکن در شهرهای جدید وجود دارد، امروز پیگیری می‌شود.

وی با اشاره به تجربه ساخت مسکن مهر افزود: پشتیبانی تسهیلاتی از انبوه‌سازان و تولیدکنندگان مسکن باید به صورت ویژه در دستور کار دولت قرار گیرد. البته با رویکرد وزیر فعلی شرایط خوبی فراهم شده و سهم بانک‌ها از تسهیلات مسکن مشخص شده است.

استاندار اصفهان گفت: نیازمند پشتیبانی در خدمات روبنایی و زیربنایی در حوزه مسکن هستیم. باید در مسکن‌هایی که به مردم تحویل داده می‌شود خدمات روبنایی از جمله آموزش، فرهنگ، امنیت، بهداشت و درمان همزمان با خدمات زیربنایی مورد توجه قرار گیرد.

مرتضوی اضافه کرد: رویکرد فعلی وزارت راه و شهرسازی فراهم‌سازی این خدمات است که باید در استان‌ها نیز پشتیبانی شود