در ایام دهه کرامت، میز خدمت ایثار و شهادت کانون نورباران اصفهان، پویشی به نام “رفیق شهید” را اجرایی کرده است. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران ، در این پویش به کودکان و نوجوانان‌ توصیه می شود که یکی از شهدا را به عنوان رفیق انتخاب کرده، با شهید عکسی بگیرند و عهدی […]

در ایام دهه کرامت، میز خدمت ایثار و شهادت کانون نورباران اصفهان، پویشی به نام “رفیق شهید” را اجرایی کرده است.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران ، در این پویش به کودکان و نوجوانان‌ توصیه می شود که یکی از شهدا را به عنوان رفیق انتخاب کرده، با شهید عکسی بگیرند و عهدی ببندند و نتیجه این ارتباط را از طریق گروهی که به این منظور ایجاد می شود، اعلام کنند.

هدف از اجرای این طرح آشنایی کودکان و نوجوانان با فرهنگ ایثار و شهادت طلبی است. همچنین به بهترین عکس و بهترین عهد جوایزی از طرف کارگروه ایثار و شهادت تقدیم می شود.

از دیگر خدمات ارائه شده میز ایثار و شهادت در دهه کرامت، شناسایی خانواده های شهید و ایثارگر معسر است که پس از بررسی و شناسایی، ماهیانه کمک های معیشتی به آنها تعلق می گیرد.

میز خدمت رضوی ایثار و شهادت، رزق های امام رضایی و شهدایی برای این شب ها تدارک دیده که محتوای امام رضایی آن ثابت و قسمت شهدایی آن تفالی است. این میز همچنین قسمت هایی از وصیت نامه های شهدای خانم را در شب ولادت حضرت معصومه(س) و عکس نوشته های امام(ره) را در شب ارتحال ایشان به مردم اهدا کرده است.

تهیه فلش کارتهای مرتبط با دفاع مقدس، معرفی سرداران شهید، معرفی عملیات های دفاع مقدس، راهیان نور، شهدای نخبه و بهترین های دفاع مقدس از خدمات دیگری است که میز خدمت ایثار و شهادت در شب‌های دهه کرامت به مراجعان ارائه می دهد.