به گزارش پایگاه خبری شهید یاران، به نقل از ایسنا/ کرمانشاه سرپرست فرمانداری قصرشیرین پیش‌بینی کرد، فردا و پس‌فردا(۲۴ و ۲۵ شهریور) شاهد پیک برگشت زوار از مرز خسروی باشیم. محمد حیدری در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به آغاز پیک بازگشت زوار اربعین از روز گذشته (۲۲ شهریور)، گفت: پیش‌بینی می‌کنیم فردا […]

به گزارش پایگاه خبری شهید یاران، به نقل از ایسنا/ کرمانشاه سرپرست فرمانداری قصرشیرین پیش‌بینی کرد، فردا و پس‌فردا(۲۴ و ۲۵ شهریور) شاهد پیک برگشت زوار از مرز خسروی باشیم.

محمد حیدری در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به آغاز پیک بازگشت زوار اربعین از روز گذشته (۲۲ شهریور)، گفت: پیش‌بینی می‌کنیم فردا و پس‌فردا پیک برگشت زوار را از مرز خسروی شاهد باشیم.

وی ادامه داد: هم اکنون میزان خروج زوار از مرز به سمت عتبات عالیات کمتر شده و عمده تردد مربوط به مسیر برگشت است.

به گفته سرپرست فرمانداری قصرشیرین، چون ورود زوار به کشور از طریق مرز خسروی ۲۴ ساعته انجام می‌شود و به علاوه ورود نیز تدریجی است، هیچ مشکل و ازدحامی در مسیر برگشت زوار نداریم.

حیدری از روند کاهشی پیک اسکان زوار در قصرشیرین هم یاد کرد و افزود: البته همچنان اسکان و اطعام زوار به روند قبل انجام می‌شود، اما از پیک آن عبور کرده‌ایم.

وی از تمرکز امکانات و خدمات برای موج بازگشت زوار خبر داد و خاطرنشان کرد: وسایل حمل و نقل عمومی به اندازه کافی برای برگشت زوار در نظر گرفته شده است.