ورامین- رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران برنامه های گرامیداشت شهادت شهیدان رجایی و باهنر در ورامین را اعلام کرد. به گزارش پایگاه خبری شهید یاران ، به نقل ازخبرنگار مهر، حجت الاسلام سید محسن محمودی پیش از ظهر شنبه در جلسه ستاد برگزاری مراسم هشتم شهریور سالروز شهادت شهیدان رجایی و باهنر گفت: […]

ورامین- رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران برنامه های گرامیداشت شهادت شهیدان رجایی و باهنر در ورامین را اعلام کرد.

به گزارش پایگاه خبری شهید یاران ، به نقل ازخبرنگار مهر، حجت الاسلام سید محسن محمودی پیش از ظهر شنبه در جلسه ستاد برگزاری مراسم هشتم شهریور سالروز شهادت شهیدان رجایی و باهنر گفت: شهیدان رجایی و باهنر الگوی حقیقی برای دولتمردان ما هستند و این دولت ۲۷ روزه برکات و آثار فراوانی را داشت.

وی افزود: ما باید به عنوان سیره انقلابی از راه و روش این دو عزیز یاد کنیم و تبیین شخصیت این بزرگواران برای ما این است که مدیریت انقلابی را به کار بگیرند.

محمودی با اشاره به نامگذاری این هفته به نام هفته دولت گفت: باید خدا قوت به دولتمردان گفت و برای انعکاس خدمات صورت گرفته توسط دولت محترم از این ایام بهره گیری کرد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران به سایر مناسبت‌های صورت گرفته در شهریور ماه اشاره کرد و بیان داشت: در شهریور ماه تعدادی از شخصیت‌های ما از میان ما توسط دشمن شهید شدند و شهید اندرزگو در حوزه مبارزه بی بدیل بودند که دوران مبارزاتی ایشان به همراه خانواده و همسرشان قطعاً یکی از اسناد بزرگ جنایات پهلوی است و بزرگانی از جمله شهید لاجوردی، شهید عراقی و فرزندشان، آیت الله مدنی، آیت الله قدوسی، شهید دستجردی که مجموعه‌ای از شخصیت‌ها هستند که جریان نفاق و دشمنان از ما گرفتند.

وی با بیان اینکه چهره نفاق همیشه به صورت‌های گوناگون وجود دارد و لازم است تبیین جریان نفاق جدی تر از گذشته صورت گیرد اظهار داشت: آنچنان که شایسته است در دوران انقلاب اسلامی برای شهدای انقلاب کار نشده است و امیدواریم با حاکمیت تفکر انقلابی در حوزه رسانه در شناخت ابعاد گوناگون بزرگداشت این شخصیت‌ها بتوان کاری را انجام داد، هم اکنون بعضی از این جریان‌ها در کشور با حمایت برخی از علما فعالیت می‌کنند که این وظیفه دستگاه‌ها و تشکل‌های جریان شناس برای مقابله با مخالفین نظام اسلامی را سنگین‌تر می‌نماید.

محمودی با اشاره به دستاوردهای انقلاب اسلامی در سراسر کشور و خاصه شهرستان ورامین از دستگاه‌های اجرایی و نهادها خواست تا با بررسی خدمات صورت گرفته در دوران انقلاب اسلامی و مقایسه آن با قبل از انقلاب تبلیغات مسموم صورت گرفته توسط دشمنان را خنثی نمایند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران در پایان در خصوص برنامه‌های پیش بینی شده در مناسبت بزرگداشت شهیدان رجایی و باهنر و هفته دولت گفت: دیدار با خانواده شهدای کارمند، برگزاری یادواره شهید اندرزگو، برگزاری مراسم روستایی در بخش مرکزی، برگزاری مراسم محوری در مرکز شهر ورامین، بهره گیری از فرصت نماز جمعه توسط دولتمردان، فعال شدن گروه‌های مردمی، احزاب و تشکل‌ها در این مناسبت برای تبلیغ و مقابله با جریان‌های معاند، برنامه ریزی مراکز فرهنگی و آموزشی برای تبیین جریان هشتم شهریور از جمله برنامه‌های این ایام است.