۶ نظامی صهیونیست در کمین نیروهای مقاومت فلسطین در شمال کرانه باختری مجروح شدند و ۱ جوان فلسطینی به ضرب گلوله نظامیان صهیونیست به شهادت رسید. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران، نیروهای مقاومت فلسطین، صبح امروز (دوشنبه)، با نظامیان صهیونیست در شهر جنین (شمال کرانه باختری) درگیر شدند. «سرایا القدس» شاخه نظامی جنبش […]

۶ نظامی صهیونیست در کمین نیروهای مقاومت فلسطین در شمال کرانه باختری مجروح شدند و ۱ جوان فلسطینی به ضرب گلوله نظامیان صهیونیست به شهادت رسید.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران، نیروهای مقاومت فلسطین، صبح امروز (دوشنبه)، با نظامیان صهیونیست در شهر جنین (شمال کرانه باختری) درگیر شدند.

«سرایا القدس» شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین اعلام کرد نیروهای مقاومت موفق شده‌‌اند یک بمب  در مسیر خودروی ارتش رژیم صهیونیستی منفجر کنند و آن را از کار بیندازند.

لحظاتی بعد، رسانه‌های صهیونیستی خبر دادند نظامیان این رژیم در کمین نیروهای مقاومت به دام افتاده‌اند و ۵ نفر از آن‌ها مجروح شده‌اند.

براساس گزارش‌ها، بالگردهای ارتش رژیم صهیونیستی به محل درگیری ارسال شدند و نیروهای مقاومت همزمان این بالگردها را هدف حمله قرار دادند.

ارتش رژیم صهیونیستی برای مقابله رزمندگان مقاومت، نیروهای پشتیبان و تجهیزات بیشتری به محل درگیری ارسال کرد.

لحظاتی بعد، رسانه‌های فلسطینی خبر دادند تعداد نظامیان مجروح افزایش پیدا کرده و شمار آن‌ها به ۶ نفر رسیده است. وبگاه صهیونیستی «والا» این گزارش را تایید کرد و نوشت که شمار مجروحان به ۶ نفر افزایش پیدا کرده است. منابع صهیونیستی حال برخی از نظامیان مجروح را «خطرناک» توصیف کردند.

این درگیری پس از آن آغاز شد که نظامیان صهیونیست، صبح امروز، به صورت ناگهانی وارد شهر جنین شدند. وزارت بهداشت فلسطین در بیانیه‌ای اعلام کرد ۲۲ فلسطینی به ضرب گلوله نظامیان صهیونیست در جنین مجروح شده‌اند.

شبکه «الجزیره» به نقل از کادر درمان در فلسطین اشغالی خبر داد که یک جوان فلسطینی به ضرب گلوله نظامیان صهیونیست در جنین به شهادت رسیده است. وزارت بهداشت فلسطین لحظاتی بعد این گزارش را تایید کرد.

بالگرد ارتش رژیم صهیونیستی از ترس شلیک موشک‌‌های دوش‌پرتاب ضدهوایی در محل درگیری فلر پرتاب کرد. این بالگردها همچنین نقطه‌ای را در مجاورت مسجد «الجابریات» در جنین هدف حمله قرار دادند.

گفته می‌شود که از سال ۲۰۰۲ تاکنون این اولین بار است که بالگرد ارتش رژیم صهیونیستی منطقه‌ای را در کرانه باختری هدف حمله قرار می‌دهد.

وزارت بهداشت فلسطین ساعاتی بعد از درگیری اعلام کرد که تعداد شهدای فلسطینی به ۲ نفر افزایش یافته و تعداد مجروحان نیز به ۲۸ نفر رسیده است.