آخرین هماهنگی‌های نوروزی با دهیاران جزیره/ انتخاب ۳ روستای برتر گردشگری در نشست مشترک افشار فتح الهی، رییس هیات مدیره و مدیرعامل و جمعی از معاونان و مدیران سازمان منطقه آزاد قشم با دهیاران جزیره آخرین هماهنگی‌های نوروزی به منظور ارائه خدمات مطلوب به گردشگران انجام شد. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران به […]

آخرین هماهنگی‌های نوروزی با دهیاران جزیره/ انتخاب ۳ روستای برتر گردشگری

در نشست مشترک افشار فتح الهی، رییس هیات مدیره و مدیرعامل و جمعی از معاونان و مدیران سازمان منطقه آزاد قشم با دهیاران جزیره آخرین هماهنگی‌های نوروزی به منظور ارائه خدمات مطلوب به گردشگران انجام شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد قشم، افشار فتح الهی در این نشست اظهار کرد: امسال جزیره قشم شاهد رشد ۶۰ درصدی ورود گردشگر بوده و پیش بینی می شود، در نوروز هم ورود گردشگران پرتعداد و بی سابقه باشد.
وی ادامه داد: از همین روی مشارکت جمعی مسئولین دستگاه های اجرایی، دهیاران و شوراهای اسلامی روستاها و مردم به منظور پشت سر گذاشتن نوروزی آرام و ثبت خاطراتی ماندگار از جزیره زیبای قشم در ذهن گردشگران ضروری است.
به گفته فتح الهی، با توجه به برپایی ستاد اجرایی خدمات سفر در ایام نوروز در جزیره قشم، نیاز است که در هر روستا نیز یک ستاد نوروزی با محوریت دهیار به منظور پذیرایی از گردشگران، اطلاع رسانی از جاذبه ها و ظرفیت ها و ارائه خدمات راه‌اندازی شود.
وی تاکید کرد: هم اکنون نگاه ها در سطح ملی به جزیره تغییر کرده و برندسازی جدیدی برای قشم اتفاق افتاده است و همه ما موظف هستیم در حفظ و تقویت این برند جدید تلاش کنیم.
رییس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم تصریح کرد: در مدت زمان باقی مانده تا شروع نوروز، پاکسازی، نظافت و جمع آوری نخاله، زیباسازی ورودی و معابر روستاها، اصلاح نقاط پرخطر و تامین روشنایی معابر پرتردد باید در دستور کار قرار بگیرد.
فتح الهی اضافه کرد: پس از نوروز و با بررسی های انجام شده توسط ستاد اجرایی خدمات سفر، ۳ روستا که بهترین پذیرایی از گردشگران را داشته اند، به عنوان روستاهای برتر انتخاب خواهند شد.
وی ادامه داد: پس از انتخاب روستاهای برتر با تایید و هماهنگی روستا، سه پروژه شاخص در هر روستا با انعقاد تفاهمنامه همکاری به انجام خواهد رسید.
رییس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم همچنین بر راه اندازی غرفه های تامین اقلام اساسی در روستاهای پرتردد تاکید کرد.
بنابراین گزارش، در ابتدای این نشست دهیاران مهمترین درخواست، مطالبات و چالش های مسیر پیش روی خود را مطرح کرده و بابت اجرای طرح نهضت ملی مسکن از مدیرعامل سازمان منطقه ازاد قشم تقدیر کردند و اظهار داشتند در دوره سکانداری افشار فتح الهی اعتماد مردمی به بدنه سازمان منطقه ازاد قشم احیاء شده است.