رئیس کل دادگستری استان کردستان:۱۲ هکتار از اراضی ملی شهرستان بیجار رفع تصرف شد به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از کردستان، حجت الاسلام و المسلمین حسینی رئیس کل دادگستری استان کردستان اظهار داشت : ۱۲ هکتار از مراتع شهرستان بیجار با اقدام علی الراس دادستانی این شهرستان ، شناسایی و دیوار کشی اطراف […]

رئیس کل دادگستری استان کردستان:۱۲ هکتار از اراضی ملی شهرستان بیجار رفع تصرف شد

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از کردستان، حجت الاسلام و المسلمین حسینی رئیس کل دادگستری استان کردستان اظهار داشت : ۱۲ هکتار از مراتع شهرستان بیجار با اقدام علی الراس دادستانی این شهرستان ، شناسایی و دیوار کشی اطراف این اراضی در کنار کمربندی منطقه «چنگیز قلعه» تخریب شد و برای متصرف پرونده قضایی تشکیل شد.

رئیس کل دادگستری استان کردستان افزود: در خصوص همین موضوع ، علیه رئیس اداره منابع طبیعی شهرستان بیجار پرونده قضایی «ترک فعل» تشکیل گردید.

حجت الاسلام حسینی همچنین تاکید کرد : دستگاه قضایی استان تمامی اقدامات متصرفین و متجاوزین به بیت المال را رصد می کند و با قاطعانه ترین شکل ممکن برخورد لازم را انجام خواهد داد.

شایان ذکر است که این اقدام با حضور میدانی دادستان شهرستان بیجار و عوامل انتظامی ، نمایندگان ادارات منابع طبیعی و جهادکشاورزی این شهرستان صورت گرفت و برای متصرف پرونده قضایی در دادگستری بیجار تشکیل شد.

کویستان عبدالحکیمی /کردستان