برخورد بدون اغماض پلیس راهور با عبور وسایل نقلیه از خط ویژه رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی فرماندهی انتظامی استان اصفهان از برخورد بدون اغماض عبور وسایل نقلیه در خطوط ویژه مربوط به اتوبوس های BRT و اعمال قانون توسط دوربین‌های هوشمند خبر داد. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران اصغر زارع، رئیس پلیس […]

برخورد بدون اغماض پلیس راهور با عبور وسایل نقلیه از خط ویژه

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی فرماندهی انتظامی استان اصفهان از برخورد بدون اغماض عبور وسایل نقلیه در خطوط ویژه مربوط به اتوبوس های BRT و اعمال قانون توسط دوربین‌های هوشمند خبر داد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران اصغر زارع، رئیس پلیس راهور استان اصفهان اظهار داشت: هم اکنون تمامی خطوط ویژه مخصوص عبور اتوبوس های BRT در شهر اصفهان مجهز به دوربین‌های هوشمند نظارت تصویری هستند، بنابراین هر وسیله نقلیه‌ای که در این خطوط عبور کند مورد اعمال قانون قرار خواهد گرفت.

وی جریمه عبور از خط ویژه را ۸۰۰ هزار ریال عنوان کرد و افزود: برخورد پلیس با وسایل نقلیه‌ای که از خط ویژه عبور کنند قاطعانه و بدون اغماض است به گونه‌ای که اگر یک خودرو از خطوط ویژه مختلف عبور کند برای هر بار عبور غیرمجاز از این خطوط جریمه خواهد شد و بر تعداد جریمه‌های خودروی وی افزوده می‌شود.

زارع با اشاره به خطرات و حوادث عبور وسایل نقلیه در خطوط ویژه گفت: گاهاً با مواردی مواجه هستم نظیر اینکه موتورسوار یا راننده یک خودرو پشت سر اتوبوس بی آر تی از خط ویژه عبور می‌کند و به دلیل ترمز اتوبوس دچار حادثه می‌شود.

رئیس پلیس راهور استان اصفهان با بیان اینکه چندین مورد حادثه ناگوار در خطوط ویژه بی آرتی رخ داده است، بیان کرد: به موتورسواران و رانندگان خودروها اکیداً توصیه می‌کنیم که از تردد در خطوط ویژه اتوبوس‌های بی آرتی خودداری کنند و تاکید می‌کنیم که به هیچ وجه به این خطوط وارد نشوند.