گازرسانی به ۱۲ روستا و آغاز ساخت هزار واحد واحد مسکن ملی در سفر استاندار به بیجار همزمان با چهارمین روز از دهه مبارک فجر، گازرسانی به ۱۲ روستا و آغاز ساخت هزار واحد مسکونی با حضور استاندار در شهرستان بیجار انجام شد. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از کردستان؛اسماعیل زارعی کوشا، در […]

گازرسانی به ۱۲ روستا و آغاز ساخت هزار واحد واحد مسکن ملی در سفر استاندار به بیجار

همزمان با چهارمین روز از دهه مبارک فجر، گازرسانی به ۱۲ روستا و آغاز ساخت هزار واحد مسکونی با حضور استاندار در شهرستان بیجار انجام شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از کردستان؛اسماعیل زارعی کوشا، در این آیین بر لزوم تسریع در اجرای طرح مسکن ملی در بیجار تاکید کرد و گفت: مشکل زمین در برخی شهرستان‌ها از جمله قروه و بیجار حل شده است و امیدواریم بیجار جزو اولین شهرستان‌هایی باشد که طرح‌های مسکن ملی آن به بهره‌برداری برسد.

این هزار واحد در ۳۴۳ قطعه (۹ هکتار) شامل ۱۱۰ واحد در محله حلوایی، ۲۰۵ قطعه در تخت سفلی و هشت قطعه در تخت علیا احداث می‌شود.

همچنین در سفر استاندار به شهرستان بیجار، از امروز روستاهای ویسمرید، سعدآباد، باقرآباد، قره‌دره‌بند، سلطان آباد، طهمورث، قینرجه، علی بدل، شوشتری، سیف‌آباد، باباخان، گراچقا، ده‌بنه و کنامار از نعمت گاز بهره‌مند شدند.
برای این پروژه اعتباری بالغ بر ۱۵۴ میلیارد و ۸۹۰ میلیون تومان ریال هزینه شده است.