تصادف در محور کامیاران -مریوان ۶ کشته بر جای گذاشت رئیس پلیس راه استان از وقوع حادثه رانندگی در محور کامیاران – مریوان خبر داد و گفت: در این تصادف۶ نفر کشته و ۳ نفر مصدوم شدند. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از کردستان؛ سرهنگ عیسی گوهری در بیان جزئیات این خبر، اظهار […]

تصادف در محور کامیاران -مریوان ۶ کشته بر جای گذاشت

رئیس پلیس راه استان از وقوع حادثه رانندگی در محور کامیاران – مریوان خبر داد و گفت: در این تصادف۶ نفر کشته و ۳ نفر مصدوم شدند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از کردستان؛ سرهنگ عیسی گوهری در بیان جزئیات این خبر، اظهار داشت: در پی اعلام مرکز فوریت های پلیس ۱۱۰ مبنی بر وقوع یک فقره تصادف در کیلومتر ۲۰ محور کامیاران- مریوان تیم گشت پلیس راه این محور برای امداد رسانی و بررسی بیشتر به محل حادثه اعزام شدند.
وی افزود: در این حادثه، یک دستگاه مینی بوس با یک کامیون کمپرسی بنز برخورد کرد که متاسفانه راننده مینی بوس و ۴ نفر ازسرنشین های آن جان خود را از دست دادند  و ۳ سرنشین دیگر  مصدوم و به بیمارستان منقل شدند و همچنین راننده کمپرسی نیز به علت شدت تصادف  فوت کرد.

رئیس پلیس راه فرمانده انتظامی استان کردستان با اشاره به اینکه علت حادثه تجاوز به چپ از جانب راننده مینی بوس بوده است، خاطر نشان کرد: شهروندان با سرعت مطمئنه رانندگی کرده و از انحراف به چپ و تغییر ناگهانی مسیر و سبقت های غیرمجاز خودداری کنند.