پلمب ۲۶۶۴ مرکز متخلف در طرح نوروزی/ معرفی ۱۵۹۴۰ مرکز متخلف به مراجع قضائی معاون فنی مرکز سلامت محیط و کار وزارت بهداشت گفت: از ابتدای اجرای طرح نوروزی تا به امروز ۲۰ هزار و ۹۸۱ مورد بازرسی از مراکز بین راهی انجام شده است. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران، محسن فرهادی، معاون […]

پلمب ۲۶۶۴ مرکز متخلف در طرح نوروزی/ معرفی ۱۵۹۴۰ مرکز متخلف به مراجع قضائی

معاون فنی مرکز سلامت محیط و کار وزارت بهداشت گفت: از ابتدای اجرای طرح نوروزی تا به امروز ۲۰ هزار و ۹۸۱ مورد بازرسی از مراکز بین راهی انجام شده است.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران، محسن فرهادی، معاون فنی مرکز سلامت محیط و کار وزارت بهداشت گفت: از ابتدای اجرای طرح نوروزی تا به امروز ۷۴۵ هزار و ۸۵۱ مورد بازرسی انجام شده و ۲۶۶۴ مرکز متخلف پلمب شده‌اند.

به گفته وی، از آغاز اجرای طرح نوروزی مرکز سلامت محیط و کار وزارت بهداشت ۱۳ هزار و ۷۳۷ مورد بازرسی از مراکز اقامتی انجام شده است و ۵۸۸ هزار و ۱۳۸ کیلوگرم/لیتر مواد غذایی فاسد معدوم شده است.

او بیان کرد: از ابتدای اجرای طرح نوروزی تا به امروز ۱۵ هزار و ۹۴۰ مرکز متخلف به مراجع قضائی معرفی شده اند و ۲۰ هزار و ۹۸۱ مورد بازرسی از مراکز بین راهی انجام شده است.

فرهادی ادامه داد: در طرح نوروزی سلامت محیط و کار وزارت بهداشت ۳۱۴ هزار و ۵۶۶ مورد کلر سنجی از منابع آب و ۴۶۹ هزار و ۵۸۹ مورد سنجش پرتابل سطوح و مواد غذایی انجام شده است.