فراخوان مهرواره محله همدل ویژه رسانه‌ها منتشر شد فراخوان مهرواره محله همدل ویژه رسانه‌ها، از سوی اداره‌کل تبلیغات اسلامی کردستان منتشر شد. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از کردستان؛ حجت‌الاسلام برومند رازیانی مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کردستان اظهار کرد: در راستای اجرای مهرواره ملی محله همدل که از ماه مبارک رمضان در سطح […]

فراخوان مهرواره محله همدل ویژه رسانه‌ها منتشر شد

فراخوان مهرواره محله همدل ویژه رسانه‌ها، از سوی اداره‌کل تبلیغات اسلامی کردستان منتشر شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از کردستان؛ حجت‌الاسلام برومند رازیانی مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کردستان اظهار کرد: در راستای اجرای مهرواره ملی محله همدل که از ماه مبارک رمضان در سطح کشور آغاز شده است، فراخوان این مهرواره ویژه اصحاب رسانه در استان کردستان منتشر شد.

وی افزود: براساس اعلام این فراخوان فعالان حوزه رسانه در رسانه‌های دیداری، شنیداری و مکتوب(روزنامه، هفته نامه، پایگاه‌های خبری و خبرگزاری‌ها) می‌توانند با ارسال آثار خود در قالب عکس، کلیپ و روایت(گزارش) در این مهرواره شرکت نمایند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کردستان با اشاره به محورهای مهرواره اعلام کرد: آثار ارسالی باید شامل تلاش و کوشش مردم، خیرین، روحانیون و ماموستاها در محلات در راستای رفع نیازهای افراد از قبیل ساخت خانه برای محرومین، کمک‌های معیشتی به نیازمندان، آبرسانی به روستاها، تهیه جهیزیه، تهیه امکانات برای ادامه تحصیل دانش‌آموزان، ایجاد شغل برای افراد بیکار با کارآفرینی و… باشد.

وی افزود: همچنین علاوه بر رسانه‌ها عموم مردم هم می‌توانند در قالب کلیپ اقدامات خوبی که اطراف خود می‌بینند را تصویربرداری کنند و برای ما بفرستند.

حجت‌الاسلام رازیانی اضافه کرد: تمامی شرکت کنندگان باید برای شرکت در این مهرواره ابتدا کلمه «نشر» را به سامانه پیامکی ۵۰۰۰۹۶۵۰۰ ارسال کنند و برای کسب اطلاع بیشتر از این مهرواره کلمه «لبیک» را به همان شماره پیامکی بفرستند.

وی مهلت شرکت در مهرواره را ۱۶ تیرماه برشمرد و بیان کرد: آثار ارسالی باید مربوط به ابتدای ماه مبارک رمضان امسال تا عید غدیر باشد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی کردستان تصریح کرد: شرکت کنندگان آثار خود را به همراه مشخصات خود شامل نام و نام خانوادگی، نام شهرستان و شماره تماس به آدرس ایمیل (kordnehzat@gmail.com) ارسال نمایند.

حجت‌الاسلام رازیانی اضافه کرد: به آثار ارسالی پس از داوری جوایز ارزنده‌ای تعلق خواهد گرفت.

وی جوایز مورد نظر برای حوزه عکس و روایت‌های مکتوب را ۵ میلیون ریال تا ۱۰ میلیون ریال عنوان کرد و گفت: به برگزیدگان حوزه کلیپ و فیلم نیز جوایز ۱۰ تا ۳۰ میلیون ریالی تعلق خواهد گرفت.

مدیرکل تبلیغات اسلامی کردستان گفت: عموم مردم و اصحاب رسانه در صورت داشتن هرگونه سوالی با شماره ۳۳۱۶۸۲۰۴-۰۸۷ واحد روابط عمومی یا رسانه تماس حاصل نمایند و در صورت نیاز به توضیحات بیشتر می‌توانند به کانال نهضت در ایتا به آدرس(@nehzaat) بپیوندند و با ادمین کانال در ارتباط باشند.