اهمیت به رأی مردم و توجه به نظم و منظم بودن از ویژگی‌های امام خمینی (ره) بود مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان گفت: یکی از ویژگی‌های امام (ره) این بود که به نظر و رأی مردم اهمیت می‌دادند و به مردم می‌فرمود برای انتخاب رئیس‌جمهور و نمایندگان رأی بدهید و شما انتخاب کنید. به […]

مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان گفت: یکی از ویژگی‌های امام (ره) این بود که به نظر و رأی مردم اهمیت می‌دادند و به مردم می‌فرمود برای انتخاب رئیس‌جمهور و نمایندگان رأی بدهید و شما انتخاب کنید.

به گزارش پایگاه خبری شهید یاران؛ محمدرضا ابراهیمی صبح امروز در آیین استانی نواختن زنگ انقلاب اسلامی در دبستان دولتی حورا اصفهان با تبریک آغاز دهه فجر گفت: قبل از انقلاب اسلامی رژیم شاهنشاهی در ایران مستقر بود، یکی از ویژگی‌های آن وابسته بودن به قدرت کشورهای خارجی بود و برای همین نظر مردم برایش مهم نبود و به مردم ما خدمت نمی‌کرد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان با اشاره به انقلاب اسلامی در سال ۱۳۵۷ گفت: یک مرد از تبار پیامبر اکرم (ص) آمد و به مردم گفت که زیر بار ظلم نرویم، پیشرفت کنیم، سطح سواد را بیشتر کنیم و وابسته هیچ کجا نباشیم.

وی افزود: یکی از ویژگی‌های امام خمینی (ره) این بود که خیلی مهربان بودند با مردم به‌خصوص با دانش‌آموزان، خیلی اهل مطالعه و نظم بودند و همیشه با کودکان صحبت می‌کردند و بازی می‌کردند.

مدیرکل آموزش و پرورش اصفهان اظهار کرد: امام در روز دوازدهم ۱۳۵۷ آمد، مردم همه از او استقبال کردند و همه شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی سر می‌دادند.

ابراهیمی تاکید کرد: از ویژگی‌های دیگر امام (ره) این بود به نظر و رأی مردم اهمیت می‌دادند و به مردم می‌فرمود برای انتخاب رئیس‌جمهور و نمایندگان رأی بدهید و شما انتخاب کنید.

وی افزود: ما در طول سال انتخابات ریاست‌جمهوری، مجلس، شوراهای اسلامی شهر و مجلس خبرگان رهبری را داریم و ان‌شاءالله به‌زودی انتخابات مجلس را در پیش داریم که شما دانش‌آموزان عزیز با خانواده‌های عزیزتان در این رویداد شرکت کنید.

مدیر کل آموزش و پرورش استان اصفهان، در پایان با اشاره به نکته دیگری از ویژگی‌های امام گفت: یکی از نکات دیگر امام (ره) حب به وطن بود و بسیار ایران را دوست می‌داشتند، وقتی صدام ملعون به ایران حمله کرد امام مردم را بسیج کردند در مقابل او بایستیم و نگذاریم یک وجب از خاک ایران در دست دشمن بیفتد، در این جنگ ما شهدای زیادی برای این مرزوبوم دادیم که امروز در جمع ما مادران شهدا نیز حضور دارند
خبرنگار: الهام خانی