عملیات «طوفان الاقصی» الگوی زودرس نابودی رژیم صهیونیستی است رئیس سازمان بسیج دانش‌آموزی کشور گفت: عملیات «طوفان الاقصی» به عنوان الگوی زودرس برای نابودی رژیم صهیونیستی در اتاق های فکر تحلیل‌گران سیاسی جهان در حال ارزیابی است. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران، مجتبی باستان رئیس سازمان بسیج دانش‌آموزی کشور امروز در آیین گرامیداشت […]

عملیات «طوفان الاقصی» الگوی زودرس نابودی رژیم صهیونیستی است

رئیس سازمان بسیج دانش‌آموزی کشور گفت: عملیات «طوفان الاقصی» به عنوان الگوی زودرس برای نابودی رژیم صهیونیستی در اتاق های فکر تحلیل‌گران سیاسی جهان در حال ارزیابی است.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران، مجتبی باستان رئیس سازمان بسیج دانش‌آموزی کشور امروز در آیین گرامیداشت روز ۱۳ آبان در مصلی شهر بوشهر با بیان اینکه عملیات «طوفان الاقصی» سبب بیداری مسلمانان جهان شد اظهار داشت: این عملیات به عنوان الگوی زودرس برای نابودی اسراییل در اتاق های فکر تحلیل‌گران سیاسی جهان در حال ارزیابی است به گونه‌ای که ضربه‌ای که حماس به اسرائیل وارد کرد تحقیرکننده و غیر قابل ترمیم و بازگشت تشخیص داده شد.

وی با بیان اینکه عملیات طوفان الاقصی بار دیگر فلسطین را به موضوع اول جهان اسلام تبدیل کرد ابراز داشت: از بین رفتن هیمنه پوشالی ارتش اسراییل، سیستم اطلاعاتی موساد و ناچیز بودن گنبد آهنین رژیم صهیونیستی از دیگر پیامدهای عملیات «طوفان الاقصی» است.

رئیس سازمان بسیج دانش‌آموزی کشور با بیان اینکه رژیم کودک کش صهیونیستی از مصادیق استکبار جهانی است تصریح کرد: تمامی این جنایات با پشتیبانی کامل آمریکا و برخی از کشورهای غربی انجام می‌شود و دست همه آنها به خون فلسطینیان آغشته است و انتظار می‌رود که کشورهای مسلمان از هرگونه عادی سازی روابط خود با این رژیم کودک کش اجتناب کرده و با قطع مراودات اقتصادی با این رژیم، سفارتخانه‌اش را تعطیل و سفرا و یا کاردارهای خود را از اسراییل فراخوانند.

باستان ادامه داد: اسرائیل با قتل، خشونت، افراطی‌گری، نپذیرفتن قواعد و قوانین بین‌المللی، انحصارطلبی و ترور به دنبال جنایت علیه بشریت است و آمریکایی‌ها نیز به دنبال این هستند که رژیم اشغالی قدس را به عنوان ژاندارم منطقه نگه‌ دارند تا بتواند به عنوان سگ هار، تامین‌کننده خواسته ها و منافع آنها باشد.

باستان بیان کرد: این رویای آمریکایی‌ها هرگز عملی نمی‌شود و جهان بداند که قدرت‌های شیطانی وقتی رو به زوال می‌روند قتل و عام و جنایت می‌کنند تا شاید بتوانند چند روزی هم بر اریکه قدرت تکیه زنند اما آنها با این حجم از جنایات، فقط مسیر نابودی را سریع تر می‌پیمایند.

وی یادآور شد: از ۱۵ مهرماه تاکنون، رژیم اسراییل اقدام به شهادت ۹ هزار و ۲۲۷ فلسطینی و زخمی‌کردن ۲۴ هزار نفر کرده که بخش عمده‌ای از آنها زن و کودک و غیر نظامی هستند.