وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در هفتصد و هفتاد و یکمین جلسه شورای فرهنگ عمومی کشور با بیان اینکه دولت مردمی و مکتبی اهتمام جدی بر رعایت و اجرای قوانین حجاب و عفاف دارد، گفت: تاکید رئیس جمهور محترم همواره بر این است که توجه به این موضوع باید از اولویت های کاری باشد.پیمایش های […]

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در هفتصد و هفتاد و یکمین جلسه شورای فرهنگ عمومی کشور با بیان اینکه دولت مردمی و مکتبی اهتمام جدی بر رعایت و اجرای قوانین حجاب و عفاف دارد، گفت:

تاکید رئیس جمهور محترم همواره بر این است که توجه به این موضوع باید از اولویت های کاری باشد.
پیمایش های معتبر نشان می دهد زیست عفیفانه انتخاب آحاد مردم ایران است

به گزارش پایگاه خبری شهید یاران ،به نقل از مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی،

محمدمهدی اسماعیلی با تاکید بر این مطلب افزود: حجاب و عفاف از جمله اولویت های مهم جامعه اسلامی است و خطوط قرمز جامعه اسلامی باید رعایت شود.

رییس شورای فرهنگ عمومی کشور ادامه داد: با توجه به تغییر ریل گذاری در دولت مردمی، بنای ما این است که در شورای فرهنگ عمومی کشور به سمت اجرای مصوبات و پیش بینی راه کارهای اصلاحی برای ادامه مسیر باشیم و مصوبات این شورا به صورت جدی باید اجرایی شود.
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: در شورای فرهنگ عمومی کشور کارگروهی در حوزه عفاف و حجاب راه اندازی شده و وزارت کشور نیز از نظر عملیاتی باید در این مسیر همراه باشد تا در چارچوبی هم افزا به دور از هرگونه اخلال در این زمینه حرکت کنیم.

اسماعیلی تصریح کرد: پیمایش های معتبر نشان می دهد زیست عفیفانه انتخاب آحاد مردم ایران است و اکثریت قریب به اتفاق نسبت به حفظ ارزش های دینی اهتمام دارند.

وی با اشاره به استقبال مردم از نمایشگاه بین المللی قرآن کریم، ادامه داد: حضور مردم در این دوره از نمایشگاه و در زمان افطار نشان داد که قرآن و عترت، چه جایگاه رفیعی در جامعه ما دارد.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی افزود: در ساماندهی مد و لباس نیز اتفاقات خوبی افتاده و حضور و همراهی اصناف در این زمینه ضروری است.

در پایان این جلسه که با دستورهای گزارش پیشرفت و تصمیمات درباره مصوبه زیست عفیفانه، مناسبت های تایید شده در کارگروه تقویم و اصلاحیه مصوبه شورای نظارت بر اسباب بازی در راستای برنامه تحولی شورا و دبیرخانه برگزار شد، از مدیرعامل مجموعه نبات به دلیل تولیدات اثرگذار پویانمایی تقدیر شد.