شهید فهمیده الگو و انگیزه‌ای برای نوجوانان و جوانان فلسطینی‌ است فرمانده سپاه حضرت صاحب‌الزمان(عج) استان اصفهان گفت: شهید فهمیده الگو و انگیزه‌ای برای نوجوانان و جوانان فلسطینی‌ است که امروز در مقابل صهیونیست‌های وحشی بایستند و مقاومت کنند. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران؛ سردار مجتبی فدا در مراسم میثاق دانش‌آموزان دهه‌هشتادی با ولایت […]

شهید فهمیده الگو و انگیزه‌ای برای نوجوانان و جوانان فلسطینی‌ است

فرمانده سپاه حضرت صاحب‌الزمان(عج) استان اصفهان گفت: شهید فهمیده الگو و انگیزه‌ای برای نوجوانان و جوانان فلسطینی‌ است که امروز در مقابل صهیونیست‌های وحشی بایستند و مقاومت کنند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران؛ سردار مجتبی فدا در مراسم میثاق دانش‌آموزان دهه‌هشتادی با ولایت که همزمان با آغاز هفته بسیج دانش‌آموزی در دانشگاه افسری امیرالمومنین(ع) نیروی زمینی سپاه برگزار شد، گفت: وقتی از لشکر دانش‌آموزی حاضر در میدان سان می‌دیدیم، خاطره شهید محمدحسین فهمیده، مهرداد عزیزاللهی، مرحمت بالازاده، بهنام محمدی، ناهید فاتحی کرجو و شهید زینب کمایی در ذهن ما زنده شد.

فرمانده سپاه حضرت صاحب‌الزمان(عج) استان اصفهان افزود: کسانی که تمام سرمایه خودشان را در کف اخلاص نهادند تا عزت، شرف، عظمت و آبروی ایران را در مقابل تهاجم استکبار جهانی حفظ کنند و به دنیا نشان دهند. کسانی که با توسل به اسلام ناب و الگو شدن برای جهان اسلام و بالاخص رزمندگان فلسطینی، شرایطی را رقم زدند که امروز زمینه سقوط و نابودی رژیم اشغالگر قدس و پشتیبانان و حامیان آن‌ها فراهم شده است.

وی تصریح کرد: آنجا که محمدحسین فهمیده با پرتاب نارنجک و جانفشانی و ایثارگری باعث انهدام و نابودی دشمنان بعثی و تانک دشمن شد، انگیزه‌ای برای نوجوانان و جوانان فلسطینی ایجاد کرد که امروز در مقابل بمباران وحشیانه دشمن بایستند و مقاومت کنند و شرایطی را رقم بزنند که دشمن را به عجز و ناله درآورد.

اشراف اطلاعاتی رژیم صهیونیستی در مقابل عظمت، طراحی و مدیریت رزمندگان فلسطینی کم آورد

فدا خاطرنشان کرد: کسانی که به تجهیزات ارتششان می‌بالیدند و اذعان می‌کردند که ما پنجمین ارتش مجهز دنیا هستیم، در مقابل اراده و ایمان رزمندگان فلسطینی کم آوردند؛ کسانی که معتقد بودند اشراف اطلاعاتی آن‌ها جنبده‌ای را از زیر نظرشان پنهان نخواهد کرد، در مقابل عظمت، طراحی و مدیریت رزمندگان فلسطینی کم آوردند؛ کسانی که به پشتیبانی آمریکا و اروپا می‌بالیدند و کسانی که قدرت و عظمت خودشان را در حمایت آمریکا و اروپا و سران وابسته کشورهای عربی منطقه می‌دیدند، امروز در مقابل طوفان‌الاقصی کم آوردند.

فرمانده سپاه حضرت صاحب‌الزمان(عج) استان اصفهان ادامه داد: کسانی که با قدرت ارعاب و بازدارندگی به دنبال ایجاد رعب و وحشت در دل رزمندگان فلسطینی و مردم غزه بودند امروز شرایطی برایشان رقم خورده است که ناچار به اظهار شکست و نابودی هستند.