نخست وزیر سابق قطر جنایت های رژیم اسرائیل علیه مردم فلسطین را محکوم کرد و نسبت به وقوع یک قیام جدید که شدیدتر از ۲۰ سال قبل خواهد بود، هشدار داد. به گزارش پایگاه خبری شهید یاران، «حمد بن جاسم» نخست وزیر سابق قطر امروز (یکشنبه) در یک سلسله توئیت‌هایی نوشت: آنچه در سرزمین‌های اشغالی […]

نخست وزیر سابق قطر جنایت های رژیم اسرائیل علیه مردم فلسطین را محکوم کرد و نسبت به وقوع یک قیام جدید که شدیدتر از ۲۰ سال قبل خواهد بود، هشدار داد.

به گزارش پایگاه خبری شهید یاران، «حمد بن جاسم» نخست وزیر سابق قطر امروز (یکشنبه) در یک سلسله توئیت‌هایی نوشت: آنچه در سرزمین‌های اشغالی فلسطین انجام می‌شود، قتل، تخریب و ویران کردن منازل و اموال در کمال آرامش توسط نیروهای اشغالگر صهیونیستی بدون هیچ واکنش، محکومیت و اعتراضی حداقل از پایتخت‌های عربی یا جهان است و تاکید می‌کند که آنچه [رژیم] اسرائیل انجام می‌دهد، همیشه دور از مجازات یا انتقاد است.

بن جاسم در توئیت دیگری اظهار داشت که سکوت بین‌المللی، تلاش‌های رژیم اسرائیل علیه مردم فلسطین را افزایش می‌دهد و این همان چیزی است که آن‌ها را به پیشبرد سیاست‌های ظالمانه و خونریز تشویق می‌کند و همزمان [رژیم] اسرائیل با قاطعیت احساس می‌کند که با ناتوانی کامل اعراب، از هرگونه انتقاد مصون است و تعداد شهرک نشینان در سرزمین‌های فلسطینی در داخل مرزهای (اشغالی) سال ۱۹۶۷ را چندین برابر می‌کند و زیر سایه این واقعیت دردناک، فلسطینی‌ها هیچ روزنه‌ای از امید را در مقابل خود نمی‌بینند.

نخست وزیر سابق قطر نسبت به وقوع یک انتفاضه (قیام) جدید، شدیدتر از انتفاضه ۲۰ سال پیش هشدار داد و گفت: پیش بینی می‌کنم که وحشیگری اشغالگران افزایش یابد و تعداد زیادی شهید شوند و ممکن است انتفاضه جدیدی در فلسطین شدیدتر از ۲۰ سال پیش شکل گیرد.

اظهارات نخست وزیر سابق قطر در حالی بیان شد که منابع رژیم صهیونیستی شنبه شب از به صدا درآمدن آژیر خطر در شهرک «ناحل عوز» در اطراف غزه اشغالی خبر دادند.

این منابع گفتند که ۲ راکت از غزه به سمت اراضی اشغالی شلیک شده است.

شلیک موشک به سرزمین‌های اشغالی پس از آن روی می‌دهد که یک نظامی اشغالگر اسرائیلی روز جمعه و زمانی که قصد بازداشت «عمار حمدی مفلح» در شهرک حواره در شهر نابلس را داشت، با مقاومت او روبه رو شد و زمانی که موفق به این کار نشد، چند گلوله به سمت او شلیک کرد و این جوان را به طرز فجیعی به شهادت رساند.

در هفته اخیر نظامیان رژیم صهیونیستی بر یورش های خود در مناطق مختلف کرانه باختری افزوده و چند شهروند فلسطینی را به شهادت رسانده و دهها نفر دیگر را زخمی یا بازداشت کرده اند. مبارزان فلسطینی نیز در مقابل تاکید کرده اند که پاسخ این جنایت ها را خواهند داد.