ارتش کره جنوبی از شلیک دو موشک بالستیک کوتاه برد کره شمالی به سمت آب های دریای ژاپن خبر داد. به گزارش پایگاه خبری شهیدیاران ،به نقل از خبرگزاری مهر،کره شمالی دو هفته پس از آخرین آزمایش موشکی، مجدداً دو موشک بالستیک کوتاه برد به سمت آب‌های شرقی شبه جزیره کره شلیک کرد که این […]

ارتش کره جنوبی از شلیک دو موشک بالستیک کوتاه برد کره شمالی به سمت آب های دریای ژاپن خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری شهیدیاران ،به نقل از خبرگزاری مهر،کره شمالی دو هفته پس از آخرین آزمایش موشکی، مجدداً دو موشک بالستیک کوتاه برد به سمت آب‌های شرقی شبه جزیره کره شلیک کرد که این بار مصادف با آخرین روز از رزمایش مشترک نظامی بین نیروهای کره جنوبی و آمریکا است.

بر اساس این گزارش، خبرگزاری یونهاپ کره جنوبی به نقل از ارتش این کشور اعلام کرد که کره شمالی در جدیدترین اقدام، دو موشک بالستیک کوتاه بُرد به سمت آب‌های شرقی شبه جزیره کره یا همان دریای ژاپن شلیک کرده است.

این خبر در حالی است که «ند پرایس» سخنگوی وزارت امور خارجه آمریکا چند روز پیش در نشست خبری در واشنگتن گفت: ایالات متحده به کره شمالی اجازه نخواهد داد هفتمین آزمایش هسته‌ای خود را انجام دهد و پیونگ یانگ در صورت انجام چنین کاری باید منتظر عواقب آن باشد. واشنگتن پیونگ یانگ را به تعقل و اتخاذ اقدامات دیپلماتیک برای پایان دادن به تمام مشکلات دعوت می‌کند.