رسالت حوزه هنری بیجار،پرچمداری هنر انقلاب است/ هیچ محدودیتی برای حمایت از فعالیت های فرهنگی و هنری در بیجار وجود ندارد سرپرست حوزه هنری بیجار در بازدید از دفتر حوزه هنری بیجاررسالت این دفتر را پرچمداری هنر انقلاب عنوان کرد. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از کردستان؛ افشین آزادی سرپرست حوزه هنری استان […]

رسالت حوزه هنری بیجار،پرچمداری هنر انقلاب است/ هیچ محدودیتی برای حمایت از فعالیت های فرهنگی و هنری در بیجار وجود ندارد

سرپرست حوزه هنری بیجار در بازدید از دفتر حوزه هنری بیجاررسالت این دفتر را پرچمداری هنر انقلاب عنوان کرد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از کردستان؛ افشین آزادی سرپرست حوزه هنری استان کردستان به منظور دیدار و بررسی فعالیت های دفتر حوزه هنری شهرستان بیجارصبح امروز با حضور در بیجار ضمن تأکید بر اهمیت این دفتر شهرستانی گفت: هیچ محدودیتی در حمایت از فعالیت های فرهنگی وهنری در شهرستان بیجار وجود ندارد.
وی با توجه به پتانسیل و غنای فرهنگی وهنری شهرستان بیجار ادامه داد: تمامی برنامه ریزی های فرهنگی وهنری حوزه هنری در شهرستان بیجار باید متناسب با سند تصویب شده زیست بوم شهرستان بیجار باشد و بر همین مبنا حوزه هنری بیجار می‌بایست پرچمداری هنر انقلاب در این شهرستان را برعهده بگیرد.
آزادی افزود: در همین راستا به صورت ماهیانه برنامه های حوزه هنری بیجار مورد ارزیابی قرار گرفته و انتظار می رود همکاران این دفتر تمامی تلاش خود را در زمینه تحقق اهداف سند زیست بوم شهرستان بیجار به کارگیرند.
سرپرست حوزه هنری کردستان، بیجار را نگین هنر و فرهنگ کردستان عنوان کرد و تأکید کرد: امیدواریم با تداوم حمایت مسئولین استان و شهرستان بیجار و همراهی و همکاری هنرمندان توانمند این شهرستان شاهد خلق و تولید آثار ارزشمند هنری در زمینه های مختلف در این شهرستان باشیم.
وی در ادامه با حضور در پردیس سینمایی آزادی بیجار از امکانات این پردیس بازدید کرد و گفت: وجود سه سالن سینمایی با کاربری های مختلف در کنار یک گالری هنری از ظرفیت های بسیار خوبی است که در این شهرستان توسط حوزه هنری ایجاد شده است و ان شاء ا… با برنامه ریزی منسجم این ظرفیت ها در جهت توسعه هنری و فرهنگی شهرستان بیش از پیش به کارگرفته شود.