پیکر پاک سرهنگ دوم شهید “داود عبداللهی” فرمانده یگان امداد نیروی انتظامی شهرستان مریوان که در اغتشاشات اخیر به شهادت رسید امروز در خرم آباد تشییع و در زادگاهش روستای بسطام شهرستان سلسله به خاک سپرده شد. به گزارش پایگاه خبری شهید یاران، به نقل از روز سه شنبه ایرنا عبداللهی فرمانده یگان امداد نیروی […]

پیکر پاک سرهنگ دوم شهید “داود عبداللهی” فرمانده یگان امداد نیروی انتظامی شهرستان مریوان که در اغتشاشات اخیر به شهادت رسید امروز در خرم آباد تشییع و در زادگاهش روستای بسطام شهرستان سلسله به خاک سپرده شد.

به گزارش پایگاه خبری شهید یاران، به نقل از روز سه شنبه ایرنا عبداللهی فرمانده یگان امداد نیروی انتظامی شهرستان مریوان بود که شنبه هفته جاری توسط اغتشاشگران مجروح شد و عصر یکشنبه به دلیل شدت جراحات وارده به درجه رفیع شهادت نائل شد.

مسوولان لرستان از جمله استاندار و نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه خرم آباد، مدیران، فعالان بخش خصوصی، اقشار مختلف مردم از جمله فرهنگیان، کارمندان ادارات، ورزشکاران و روحانیون با حضور خود در آیین وداع و تشییع پیکر مطهر شهید عبداللهی قدردان فداکاری‌ و رشادت‌های مدافعان امنیت بودند.

شهید عبداللهی متاهل، دارای یک فرزند پسر ۱۱ ساله و دختر ۱۹ ساله است و دیروز مراسم تشییع پیکر پاک و مطهر این شهید والامقام از میدان آزادی سنندج برگزار و به سمت خرم آباد رهسپار شد.

گفتنی است هفته گذشته نیز شهید فرید کرم پور از مدافعان امنیت اغتشاشات اخیر که در رباط کریم به دست اغتشاشگران شهید شده بود در خرم آباد تشییع و خاکسپاری شد.