دانشگاه صنعتی شریف، صنعتی امیر کبیر، فرهنگیان و پیام نور با صدور بیانیه‌هایی ضمن محکوم کردن حمله تروریستی به حرم شاهچراغ، شهادت جمعی از هموطنان را تسلیت گفتند. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهیدیاران، به نقل از خبرگزاری صدا و سیما مرکز فارس، حادثه تاسف‌بار و غم‌انگیز حمله تروریستی به حرم احمدبن‌موسی علیه‌السلام بار دیگر […]

دانشگاه صنعتی شریف، صنعتی امیر کبیر، فرهنگیان و پیام نور با صدور بیانیه‌هایی ضمن محکوم کردن حمله تروریستی به حرم شاهچراغ، شهادت جمعی از هموطنان را تسلیت گفتند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهیدیاران، به نقل از خبرگزاری صدا و سیما مرکز فارس، حادثه تاسف‌بار و غم‌انگیز حمله تروریستی به حرم احمدبن‌موسی علیه‌السلام بار دیگر عمق دشمنی جریان تکفیر و کوردلان علیه مقدسات اسلامی را نشان داد.
جامعه دانشگاهیان با تسلیت این حادثه غم‌بار به محضر امام عصر (عج)، رهبر معظم انقلاب و مردم داغدار ایران، بویژه دانشگاهیان، بر هشیاری و دقت نظر همه اقشار نسبت به اقدامات هنجار شکنانه دشمنان این مرز و بوم تاکید داشته و دوشادوش همه هموطنان غیرتمند، مجازات عاملان و حامیان این اقدام بی‌شرمانه را خواستار است.
خانواده بزرگ دانشگاهیان ضمن محکومیت این جنایت دردناک و کوردلانه، از نخبگان و فرهیختگان انتظار دارد در برابر این‌گونه اقدامات که هدفی جز تزریق حس ناامیدی و ناامنی به جامعه ندارد، مثل همیشه با هوشیاری و بصیرت، حمایت همه جانبه خود را از ایران مقتدر اسلامی اعلام دارند و با وحدت کلمه و حفظ انسجام ملی استوارتر از قبل فتنه‌های دشمنان را بی‌اثر نمایند.