تعریف شناسنامه برای هر شهید در دستور کار است شهردار اصفهان گفت: سعی شده است که تابلوی هر کوچه که منزل شهیدی در آن وجود دارد، به نشان لاله در نظر گرفته و QR کدی نیز بر لاله‌ها پیش‌بینی شده است تا برای هر شهید شناسنامه‌ای تعریف شود. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران، […]

تعریف شناسنامه برای هر شهید در دستور کار است

شهردار اصفهان گفت: سعی شده است که تابلوی هر کوچه که منزل شهیدی در آن وجود دارد، به نشان لاله در نظر گرفته و QR کدی نیز بر لاله‌ها پیش‌بینی شده است تا برای هر شهید شناسنامه‌ای تعریف شود.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران، علی قاسم‌زاده شامگاه چهارشنبه بیست‌وچهارم آبان در جلسه شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت که با حضور سید امیرحسین قاضی‌زاده، معاون رئیس‌جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران برگزار شد، اظهار کرد: در سطح شهر اصفهان ۵۰ هزار مقر وجود دارد که ۶ هزار مورد از آنها از جمله بزرگراه‌ها، معابر اصلی و فرعی به نام شریف شهدا مزین شده است.

وی با تاکید بر لزوم ترویج فرهنگ شهدا، افزود: به منظور ترویج این فرهنگ، بسنده کردن به نام شهدا به تنهایی کفایت نمی‌کند و سعی شده است که تابلوی هر کوچه که منزل شهیدی در آن وجود دارد، به نشان لاله در نظر گرفته و QR کدی نیز بر لاله‌ها پیش‌بینی شده است تا برای هر شهید شناسنامه‌ای تعریف شود.

شهردار اصفهان خاطرنشان کرد: گلستان شهدا یکی از اماکن حائز اهمیت در مسیر ترویج فرهنگ شهدا است و از همین رو شاداب ماندن آن از لحاظ معماری همواره در دستور کار بوده است؛ همچنین طرحی به منظور ساماندهی نیز در دستور کار است تا به لطف خدا، اهداف مد نظر حاصل شود.