فرمانده قرارگاه استانی شهید شهرامفر گفت: بسیجیان و پاسداران انقلاب اسلامی مایه عزت و امنیت پایدار ایران اسلامی هستند و تأمین امنیت بدون تلاش ارگان های نیروهای مسلح محقق نخواهد شد. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از کردستان، فرمانده قرار گاه استانی شهید شهرامفر از پایگاه های عملیاتی و پایگاه های بسیج سپاه […]

فرمانده قرارگاه استانی شهید شهرامفر گفت: بسیجیان و پاسداران انقلاب اسلامی مایه عزت و امنیت پایدار ایران اسلامی هستند و تأمین امنیت بدون تلاش ارگان های نیروهای مسلح محقق نخواهد شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از کردستان، فرمانده قرار گاه استانی شهید شهرامفر از پایگاه های عملیاتی و پایگاه های بسیج سپاه های شهرستانی مریوان و سروآباد بازدید و از تلاش ها و زحمات آنها در برقراری امنیت پایدار در مرز ها تقدیر نمود.

سردار سید صادق حسینی فرمانده قرارگاه استانی شهید شهرامفر در بازدید از پایگاه های عملیاتی سپاه های شهرستان مریوان و سروآباد  اظهار داشت: امنیت پایدار مرزها مرهون تلاش ها و مجاهدت های فرزندان دلیر و غیور ایران اسلامی است که بدور از خانواده های خود و در شرایط مختلف از کیان این مرز و بوم حفاظت و حراست می کنند.

وی افزود: خدمات و تلاش های شبانه روزی نیروهای امنیتی ستودنی است و مردم کشورمان قدردان تلاش های این عزیزان هستند.

فرمانده قرارگاه استانی شهید شهرامفر روحیه سلحشوری و مقاومت بسیجیان  شهرستان را بسیار بالا ارزیابی کرد و اظهار داشت : شما نظم و امنیت را در مرزها برقرار می کنید و پشتکار شما در حفاظت از مرزهای این شهرستان که جزو با ثبات ترین و آرام ترین مرزهاست قابل تقدیر است.

 سردار حسینی خاطر نشان کرد: به حمد الله با تکیه بر توان داخلی امروز به نقطه ای از اقتدار و بالندگی رسیده ایم که دشمنان منحوس انقلاب اسلامی  جرات نگاه چپ به تمامیت ارضی میهن اسلامی ما را ندارند و این اقتدار نشانه حضور مخلصانه شما بسیجیان در دفاع از کشور است.

فرمانده قرارگاه استانی شهید شهرامفر  در ادامه این بازدید‌ها در گفت و گویی صمیمی با مرزداران و اعضای حلقه های صالحین اظهار داشت: جوانان مرزبان با زحمات و تلاش شبانه روزی از مرز‌ها حراست و حفاظت می‌کنند و امنیت پایدار و آرامش را برای مردم فراهم می‌کنند که بحق امنیت مطلوب مرز‌ها را مدیون رشادت و پایداری این عزیزان هستیم.

 
سردار حسینی به نقش سرگروه های صالحین در پیشبرد اهداف اشاره کرد و بیان داشت: حلقه های صالحین باید فضا را برای نخبه پروری و شناسایی نخبگان فراهم کنند، چرا که یکی از فلسفه های صالحین انجام کار تشکیلاتی و تربیت نیرو و کادر سازی در محلات است و ارتباط بین مربیان با سرگروه ها و اعضای حلقه ها  نیز برای دریافت نتیجه بهتر در این زمینه است.

  فرمانده قرارگاه استانی شهید شهرامفر در پایان با خانواده ایثارگران و پیشکسوت خویوز دیدار و از رشادت های آنان تجلیل و قدردانی به عمل آورد.

کویستان عبدالحکیمی /کردستان