دشمن برای شکاف بین مردم و جامعه برنامه های فراوانی دارد که یکی از آنها موضوع کشف حجاب است حجت الاسلام والمسلمین منتظری خطاب به خطاب به اندک بانوان مسلمانی که در جامعه کشف حجاب کرده اند گفت:به احترام قانون و حقوق جامعه اسلامی لازم است که بانوان حجاب را رعایت کنند چرا که از […]

دشمن برای شکاف بین مردم و جامعه برنامه های فراوانی دارد که یکی از آنها موضوع کشف حجاب است

حجت الاسلام والمسلمین منتظری خطاب به خطاب به اندک بانوان مسلمانی که در جامعه کشف حجاب کرده اند گفت:
به احترام قانون و حقوق جامعه اسلامی لازم است که بانوان حجاب را رعایت کنند چرا که از نظر قانونی قابل پیگرد بوده و امیدواریم که خودشان رعایت کنند که مراجع قانونی و انتظامی ناچار به برخورد با آنها نشوند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران، حجت الاسلام والمسلمین محمد جعفر منتظری به عنوان سخنران ویژه مراسم راهپیمایی امروزدر جمع مردم همیشه در صحنه شهر اصفهان در راهپیمایی ۲۲بهمن ماه ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا به ویژه شهدای انقلاب اسلامی اظهار داشت: این فجر بزرگ را به محضر امام زمان(عج) و ملت ایران تبریک می گوییم و یاد و خاطره شهدایی که با ایثار و فدارکاری خود توانستند نهال انقلاب را به ثمر برسانند گرامی می داریم.

وی افزود: ملت بزرگ ایران هم چون گذشته با حضور حماسی خود در صحنه دستاوردهای انقلاب اسلامی را صیانت کرده و آن را از شر دشمنان مصون می دارند.

حجت‌الاسلام منتظری حضور مردم در این راهپیمایی را ارزشمند دانست و اظهار کرد: این جمعیت انبوه با تمام مشکلات معیشتی که دارند وقتی که پای دفاع از ولایت فقیه و جمهوری اسلامی ایران به میان می آید، مردانه پای این انقلاب می ایستند و امروز این مسئله را همه دیدند.

وی افزود: دشمن برای شکاف بین مردم و جامعه برنامه های فراوانی دارد که یکی از آنها موضوع کشف حجاب است و عامه مردم ، خانواده شهدا و متدینین از ما مطالبه می‌کنند که چرا با این افراد برخورد نمی شود.

دادستان کل کشور افزود: خطاب به اندک بانوان مسلمانی که کشف حجاب کرده اند می گویم که در قرآن کریم به صراحت به موضوع حجاب اشاره شده و امروز و دیروز و فردا هم ندارد و برای تمام دوره هاست و لذا به احترام قانون و حقوق جامعه اسلامی لازم است که بانوان حجاب را رعایت کنند چرا که از نظر قانونی قابل پیگرد بوده و امیدواریم که خودشان رعایت کنند که مراجع قانونی و انتظامی ناچار به برخورد با آنها نشوند.

حجت الاسلام والمسلمین محمد جعفر منتظری با بیان اینکه از این امر به سادگی نمی توان گذشت خصوصاً که دشمنان اسلام در پی ترویج این امر هستند، ادامه داد: عملاً ثمرات مثبت حجاب و عفاف به نفع خود خانم های محترم است و این برنامه ها ریشه در برنامه‌ریزی‌های دشمن دارد و مردم، مقامات و مسئولان با این نقشه ها برخورد خواهند کرد.

شایان ذکر است راهپیمایی ۲۲ بهمن در شهر‌های فریدن، نطنز، اردستان، نایین، دهاقان، چادگان، خوانسار، بویین و میاندشت، کوهپایه، خوروبیابانک، ورزنه، جرقویه، قهجاورستان، بهارستان، هرند، کاشان، خمینی شهر، نجف آباد، لنجان، فلاورجان، شاهین شهر، شهرضا، مبارکه، برخوار، آران و بیدگل، گلپایگان، تیران و سمیرم از مسیر‌های از پیش تعیین شده برگزار می‌شود.
خبرنگار: الهام خانی