شهیدان رجایی و باهنرالگوی دولت سیزدهم هستند فرماندار سنندج گفت: شهیدان رجایی و باهنر نمونه‌ ی بارز از دولتمردان مردمی بودند که امروز دولت سیزدهم از این دو شهید در راستای خدمت به مردم الگو می‌گیرد. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از کردستان؛ حسن عسکری ظهر امروز در آیین گرامیداشت‌ یاد و خاطره […]

شهیدان رجایی و باهنر
الگوی دولت سیزدهم هستند

فرماندار سنندج گفت: شهیدان رجایی و باهنر نمونه‌ ی بارز از دولتمردان مردمی بودند که امروز دولت سیزدهم از این دو شهید در راستای خدمت به مردم الگو می‌گیرد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از کردستان؛ حسن عسکری ظهر امروز در آیین گرامیداشت‌ یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر و ۱۲۲شهید دولت استان کردستان، ضمن گرامیداشت یاد این دولتمردان شاخص انقلاب اسلامی، خدمات این دو بزرگوار را در دوران کوتاه خدمت بسیار منشا خیر و برکت برای کشور دانست.

فرماندار شهرستان سنندج با اشاره به اینکه مقام معظم رهبری از این دو شهید بزرگوار به عنوان دو عنصر فراموش نشدنی در تاریخ انقلاب نام برده است افزود: این شهیدان‌ نمونه بارز و برجسته‌ای یاران امام و انقلاب بودند.

وی با اشاره به اینکه مردمی بودن و در کنار مردم بودن مهم‌ترین شاخص و ویژگی دولت سیزدهم است اظهار کرد: امروز دولت سیزدهم شهیدان رجایی و با هنر را الگوی خود قرار داده است.

عسکری با اشاره به اینکه شعار هفته دولت امسال «دولت مردم» است، تصریح کرد: سفرهای رئیس جمهوری و هیات دولت به استان‌ها مصداق مردمی‌بودن و در کنار مردم بودن دولت سیزدهم است.

وی در کنار و در بطن مردم بودن و خدمتگذاری به مردم را نتیجه‌بخش دانست و افزود: در تاریخ انقلاب اسلامی هر جا مردم حضور داشته‌اند معجزه اتفاق افتاده و موفقیت‌های زیادی به همراه داشته است.

وی با اشاره به آیات قرآنی که با اتکاء به ایمان و حرکت در مسیر الهی منجر به پیروزی در کارها می‌شود گفت: دولتمردان انقلاب اسلامی در طول چهار دهه از عمر با برکت انقلاب تلاش می‌کنند، با اتکای به آیات الهی و الگوگیری از شهیدان رجایی و باهنر در مسیر انقلاب گام برمی‌دارند.

وی پیروزی انقلاب اسلامی را مرهون خون شهدای انقلاب دانست و گفت: توطئه دشمنان نظام در طول چهار دهه انقلاب به برکت خون شهدا خنثی شده است و ما در راستای آرمان‌های شهیدان رجایی و باهنر گام بر می‌داریم.

کویستان عبدالحکیمی/کردستان