با حضور جان‌نثاری – معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان – امام جمعه بوئین و میاندشت، نماینده شهرستان در مجلس شورای اسلامی، مسئولان اداری، اجرایی، قضائی، نظامی و انتظامی ، معتمدین و اقشار مختلف مردم آیین تکریم و معارفه فرماندار شهرستان بوئین و میاندشت برگزار گردید. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران، جان‌نثاری […]

با حضور جان‌نثاری – معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان – امام جمعه بوئین و میاندشت، نماینده شهرستان در مجلس شورای اسلامی، مسئولان اداری، اجرایی، قضائی، نظامی و انتظامی ، معتمدین و اقشار مختلف مردم آیین تکریم و معارفه فرماندار شهرستان بوئین و میاندشت برگزار گردید.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران، جان‌نثاری ضمن تقدیر از حضور آگاهانه مردم در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن، اعیاد رجبیه بالاخص ولادت حضرت مولی الموحدین علی (ع) را به حاضرین تبریک گفت و با اشاره به نعمت‌های انقلاب بیان داشت: هیچ قدرتی نمی تواند در امور مردم ایران اخلال نماید.

وی، اظهار داشت: امروز جهان، ایران را یک کشور استکبار‌ستیز و ظلم‌ستیز می‌داند. باید مراقب بود، دشمنان با تاثیر در افکار جوانان، انقلاب را تحریف نکنند زیرا تحریف بدتر از تحریم است و اگر تحریف در جامعه کارگر شود آن زمان است که جای ارزش و ضد ارزش عوض می شود و دشمن در تحقق اغراض و اهدافش غره می شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری استان اصفهان، تاکید کرد: نمی بایست کشور را با توهم اداره کرد چون حاصل آن ماندن در اتاق‌های در بسته و به دور از مردم می‌شود. اگر واقع‌بینانه می‌خواستیم مدیریت کنیم، می‌دیدیم که کشور تمام منابع برای پیشرفت را دارد فقط باید برای حل مشکلات همت می‌کردیم و در کنار مردم می‌ایستادیم.

معاون سیاسی استاندار اصفهان، تصریح کرد: شرط حل مشکلات داشتن روحیه جهادی و انقلابی است، هر جا که روحیه انقلابی و جهادی وجود داشت کشور به پیش رفته است و ثمراتش را هم همگان دیده و چشیده اند ولی هر جا روحیه انقلابی به کار نرفت، از همانجا کشور و مردم آسیب دیده اند.

وی با اشاره به تغییرات در سطح استان، تاکید کرد: تغییرات فقط بسنده به نیروها نیست بلکه این تغییر زاویه دید دولت سیزدهم است که نگاه به مردم عوض شود. دولت مردمی سیزدهم می‌خواهد تفکر خادم و مخدومی جای تفکر ارباب و رعیتی را بگیرد، می‌خواهیم فضای فساد ستیزی، جای فضای رانت و رانت بازی را بگیرد. این دولت می خواهد نگاه به مشکلات را تغییر بدهد. مردم از نظام و اسلام خسته نشدند بلکه از تنبلی، بی‌برنامگی، فرصت‌سوزی و رانت‌خواری خسته شدند و گفتمان این دولت کار، خدمت و فساد‌ستیزی است.

در این مراسم جان‌نثاری، با تقدیر از فعالیت های توسلی فرماندار سابق شهرستان برای او آرزوی موفقیت کرد و با معرفی رضاعلی معصومی به عنوان سرپرست فرمانداری شهرستان بوئین میاندشت از وی به عنوان فردی امین، متعهد، جهادی و مکتبی نام برد و برای وی در راستای تحقق امور محوله به نحو احسن آرزوی موفقیت و بهروزی کرد و تصریح نمود: شما فرماندار همه این مردم هستید و این موضوع برای مردم باید ملموس باشد، باید با مردم صادق باشید نه ظاهرا بلکه قلبا و با آنان مهربان باشید، باید بدانید که زمان در این سال‌ها از دست رفته و شما وقتی برای از دست دادن آن دیگر ندارید و باید امید را به جامعه برگردانید. فرمانداران منتخب استاندار هستند و وام‌دار هیچ فردی نیستند و استان تمام قد از فرمانداران خود حمایت خواهد کرد.
خبرنگار: الهام خانی