هر فرد دغدغه‌مند یک تریبون برای تشویق مردم به حضور در انتخابات است دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان کردستان،گفت:هر فرد دغدغه مند می تواند یک تریبون برای تشویق مردم به حضور در انتخابات باشد، مخصوصا در برهه ای که دشمن با تمام توان در صدد القای ناامیدی به مردم ایران […]

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان کردستان،گفت:هر فرد دغدغه مند می تواند یک تریبون برای تشویق مردم به حضور در انتخابات باشد، مخصوصا در برهه ای که دشمن با تمام توان در صدد القای ناامیدی به مردم ایران است.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از کردستان؛ علی اصغر حسینی دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان کردستان در نشست جهاد تبیین اهمیت حضور در انتخابات پیش رو که با حضور کارکنان اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کردستان برگزار شد، اظهار داشت:هر فرد دغدغه مند می تواند یک تریبون برای تشویق مردم به حضور در انتخابات باشد، مخصوصا در برهه ای که دشمن با تمام توان در صدد القای ناامیدی به مردم ایران است.
وی افزود:انتخابات یکی از موضوعات مهم حال حاضر مملکت ایران است و مقام معظم رهبری نیز از یک سال گذشته تاکنون مدام روی این مسئله و حضور حداکثری تأکید دارند.
دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان کردستان با بیان اینکه رسانه ابزار اثرگذار عصر ارتباطات است، خاطرنشان کرد:دشمن با جنگ ادارکی و شناختی به دنبال حضور کمرنگ مردم در انتخابات است تا از این طریق برای توسعه و آبادانی مملکت ایجاد چالش کند.
حسینی با تأکید بر اینکه جنگ ادراکی دشمن اذهان و افکار مردم را تغییر داده است، اظهار داشت: دشمن فقط نقاط سیاه جوامع هدف از جامعه ایران را می بیند و برای آن تحلیل های روانشناسانه انجام می دهد تا ذهن مخاطب نیز آن را پذیرش کند.
دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر،تأکید کرد:نظام اسلامی برای مردم ایران عزت و اقتدار آورده است و ایران را از یک کشور سرسپرده و وابسته به آمریکا به یک کشور با عزت و مقتدر تبدیل کرده است.
حسینی در ادامه با اشاره به جنگ غزه، عنوان کرد:رژیم اسرائیل در غزه جز کشتار بی رحمانه دستاوردی نداشته است اما رسانه های غربی با تولیدات خود اینگونه نشان می دهند که رژیم صهیونیستی در جنگ غزه دست برتر را دارد.
وی افزود:دشمنی اسلام با صهیونیسم به خاطر تفکر صهیونیستی رژیم اسرائیل است و الی اسلام با آئین یهود مشکلی ندارد.