وزیر کشور از مدیریت ناآرامی های اخیر و عملکرد کارکنان انتظامی کردستان در تأمین نظم و امنیت شهروندان قدردانی کرد. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از کردستان؛ دکتر”احمد وحیدی”صبح امروز با حضور در ستاد فرماندهی انتظامی کردستان در دیدار با فرمانده انتظامی استان سردار”علی آزادی” و جمعی از کارکنان ضمن تبریک هفته فراجا […]

وزیر کشور از مدیریت ناآرامی های اخیر و عملکرد کارکنان انتظامی کردستان در تأمین نظم و امنیت شهروندان قدردانی کرد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از کردستان؛ دکتر”احمد وحیدی”صبح امروز با حضور در ستاد فرماندهی انتظامی کردستان در دیدار با فرمانده انتظامی استان سردار”علی آزادی” و جمعی از کارکنان ضمن تبریک هفته فراجا بیان داشت: این توفیق بسیار بزرگی است که پلیس به عنوان حافظ نظم و امنیت در سطح جامعه مشغول انجام وظیفه می باشد و همواره برای آسایش شهروندان از هیچ تلاشی دریغ نکرده است.

وی با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری”مدظله العالی”در فرمایشات اخیر خود در توصیف مردم قوم کرد فرمودند: “یکی از پیشرفته ترین اقوام ایرانی و علاقه مند به میهن و اسلام و نظام هستند”بیان داشت: در اتفاقات اخیر تعدادی از گروهک های معاند که هیچ گونه جایگاهی در میان قوم کرد ندارند، سعی در ایجاد آشوب و ناامنی در استان کردستان داشتند که با بصیرت و هوشیاری شهروندان و حضور به موقع نیروهای نظامی و انتظامی توطئه های شوم آنان خنثی شد.
وزیر کشور با بیان اینکه دشمنان با این اقدامات کور نمی توانند خللی در اتحاد میان مردم ایجاد کنند، تصریح کرد:نیروهای نظامی و انتظامی در راه ایجاد امنیت پایدار و آرامش شهروندان از هیچ تلاشی دریغ نکردند.

سردار وحیدی به عملکرد انتظامی استان اشاره کرد و اظهار داشت: در وقایع اخیر شاهد مدیریت خوب سردار”علی آزادی” فرمانده انتظامی استان کردستان و همکاران وی بودیم که این مهم جای قدردانی و خدا قوت دارد.

وزیر کشور تصریح کرد: اقدامات روشنگر و جهاد تبیین نقش مهمی در تأمین نظم و امنیت جامعه دارد و با این ابزار می توان اقدامات معاندان نظام که سعی در ایجاد ناامنی در جامعه و ضربه زدن به امنیت عمومی مردم را دارند تبیین و آگاهسازی کرد.

وی خاطر نشان کرد: در حوادث اخیر پلیس با رأفت و مهربانی آرامش را به مردم هدیه کرد و با اغتشاشگران و هنجارشکنان که آسایش شهروندان را سلب کرده بودند با اقتدار و قاطعانه برابر قانون رفتار کرد.

سردار وحیدی با بیان اینکه پلیس امروز با هدایت های داهیانه مقام معظم رهبری”مدظله العالی” مسیر تکامل خود را به خوبی طی می کند بیان داشت: مدیریت دانش انتظامی تاثیر به سزایی در عملکرد و مأموریت های پلیس دارد که توسعه روز افزون آن مورد تاکید می باشد و در این مسیر گام های خوبی برداشته شده است.

سردار “علی آزادی” فرمانده انتظامی استان کردستان نیز در این مراسم گفت: امروز غیورمردان فراجا در استان با اقتدار کامل از جان و مال و امنیت و عزت مردم پاسداری می کنند و افتخار این را داریم که با عملکردمان و با اقداماتمان اعتماد مردم را به دست آوردیم.
وی تصریح کرد: فرمانده معظم کل قوا حضرت امام خامنه ای”مدظله العالی” در فرمایشاتشان فرمودند: “پلیس باید در مقابل مجرمان بایستد و امنیت مردم را تامین کند، لذا کسانی که درقالب نیروی انتظامی امنیت را، آرامش را و آسایش خیال را برای آحاد مردم فراهم می کنند در حقیقت مجاهد فی سبیل الله هستند”.
سردار آزادی خاطر نشان کرد: خداوند را شاکریم که توفیق خدمتگزاری در لباس مقدس پلیس به ما عنایت کرده است و از کلیه کارکنان انتظامی که در جای جای استان کردستان با نیت خیر به مردم خدمات رسانی می کنند قدردانی می کنم.

فرمانده انتظامی کردستان با بیان این که در اجرای ماموریت ها نیاز به همکاری و همراهی همه سازمان ها، دستگاه ها و مسئولان و مردم داریم تاکید کرد: این همراهی و همکاری، پلیس را در اجرای ماموریت های پیش رو مصمم تر خواهد کرد.

این مقام ارشد انتظامی اضافه کرد: امیدوارم همه دست در دست هم دهیم که در بحث حفظ آرامش جامعه در زمینه های مختلف قدم برداریم و اجازه ندهیم معاندین و مخالفان به خواسته های خود برسند.

کویستان عبدالحکیمی/کردستان