نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت:امروز آسمان ایران از امن‌ترین آسمان‌های جهان است. به گزارش پایگاه خبری شهید یاران،به نقل از خبرگزاری صداسیما،نماینده ولی فقیه در استان در دیدار فرمانده و جمعی از کارکنان پدافند هوایی شرق کشور گفت: نیرو‌های مسلح ۴۳ سال است که به عهد خود با امام راحل با وفا مانده اند […]

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت:امروز آسمان ایران از امن‌ترین آسمان‌های جهان است.

به گزارش پایگاه خبری شهید یاران،به نقل از خبرگزاری صداسیما،نماینده ولی فقیه در استان در دیدار فرمانده و جمعی از کارکنان پدافند هوایی شرق کشور گفت: نیرو‌های مسلح ۴۳ سال است که به عهد خود با امام راحل با وفا مانده اند و دشمن هر جایی که خط قرمز را رد کند باید آماده برخورد جدی نیرو‌های مسلح ایران باشد.
آیت الله عبادی افزود: اکنون شاهد همگام شدن قوای سه گانه و نیرو‌های مسلح با همدیگر هستیم.

وی گفت:امروز نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی بعد از دوران‌های ذلت و زخم‌های عمیق، به این جامعه اسلامی افتخار داده اند.

نماینده ولی فقیه در استان گفت: قبل از انقلاب اسلامی همه چیز تحت تصرف استعمار بود، حرکت انقلاب و ساختار جدید، بعد از ۴۰ سال از یک قدرت بی نظیر در سطح بین الملل برخوردار است و مجموعه‌ی نیرو‌های مسلح ایران که قبل از انقلاب تحت امر دیگران بودند بر اساس دین، وجدان و تعهد خودشان در دفاع از مردم ایستادند و مبارزه با بیگانه را مردانه آغاز کردند.

آیت الله عبادی گفت: مردم جهان به ایده‌ی جمهوری اسلامی و سمبل عدالت امام علی (علیه السلام) و شهید راه عدالت امام حسین (علیه السلام) پی برده اند و به خاطر این انگیزه به راهپیمایی اربعین حسینی می‌روند.