«به نظر من، جوانان انقلابى سعى کنند خوب درس بخوانند. خوب فکر و معرفتشان را بالا ببرند. سعى کنند در محیط خودشان اثر بگذارند. فعال باشند، نه منفعل.» مقام معظم رهبری، امام خامنه ای (حفظه ا…) جناب آقای مرتضوی استاندار محترم استان اصفهانامروز بعد از گذشت دوسال فعالیت خبری در پایگاه خبری شهیدیاران که مزین […]


«به نظر من، جوانان انقلابى سعى کنند خوب درس بخوانند. خوب فکر و معرفتشان را بالا ببرند. سعى کنند در محیط خودشان اثر بگذارند. فعال باشند، نه منفعل.» مقام معظم رهبری، امام خامنه ای (حفظه ا…)

جناب آقای مرتضوی استاندار محترم استان اصفهان
امروز بعد از گذشت دوسال فعالیت خبری در پایگاه خبری شهیدیاران که مزین به نام شهداست سهم خواهی میکنیم.
پایگاه خبری شهیدیاران بنا بر رسالت و نام پایگاه خبری شهیدیاران که مزین به نام شهداست، در این سالها بدون حتی یک ریال حمایت از هیچ ارگان و سازمانی، روزانه بیش از ۱۵۰خبر در وب سایت این پایگاه و شبکه های اجتماعی این پایگاه خبری انقلابی قرار میگیرد و تولید محتوای بصیرت افزایی و انقلابی در دستور کار این مجموعه قرار دارد. حال سوال دست اندر کاران این پایگاه خبری از مسئولین مربوطه و استاندار محترم استان اصفهان این است که سهم پایگاه خبری شهیدیاران از دیدار مقام معظم رهبری کجاست؟ این سوال مهم مطرح است که چرا باید دیدار مقام معظم رهبری، امام خامنه ای حفظه ا… که برای جوانان انقلابی این شهر و بخصوص جوانان دست اندرکار پایگاه خبری شهیدیاران آرزوست، با انتخاب گزینشی بعضی از مسئولان انجام پذیرد؟ این مجموعه درخواست رسیدگی و اعزام خبرنگاران این مجموعه انقلابی و ارزشی را مطالبه دارد؛ خبرنگاران افتخاری که در طی ۲۴ساعت فعالیت بصورت جهادی، با تولید محتوای ارزشی و دستاوردهای انقلاب اسلامی به رسالت و راه شهدا پایبند بوده اند و هیچگاه مسیر امام راحل (ره)، جانشین بر حقش امام خامنه ای (مد ظله العالی) و شهدای انقلاب را بی تلاش نگذاشته اند.
امید است، صدای برحق پایگاه خبری تحلیلی شهیدیاران توسط استاندار، فرماندار و مسئولین محترم مربطه شنیده شود.