پیام تبریک فرمانده انتظامی کردستان به مناسبت ایام الله ۲۲ بهمن فرمانده انتظامی استان با ارسال پیامی فرارسیدن ایام الله ۲۲ بهمن را به مردم شریف و شهید پرور کردستان و همکاران خدوم و سخت کوش انتظامی استان تبریک گفت. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از کردستان؛فرمانده انتظامی استان با ارسال پیامی فرارسیدن […]

پیام تبریک فرمانده انتظامی کردستان به مناسبت ایام الله ۲۲ بهمن

فرمانده انتظامی استان با ارسال پیامی فرارسیدن ایام الله ۲۲ بهمن را به مردم شریف و شهید پرور کردستان و همکاران خدوم و سخت کوش انتظامی استان تبریک گفت.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از کردستان؛فرمانده انتظامی استان با ارسال پیامی فرارسیدن ایام الله ۲۲ بهمن را به مردم شریف و شهید پرور کردستان و همکاران خدوم و سخت کوش انتظامی استان تبریک گفت.
 در متن پیام سردار ” علی آزادی ” آمده است :
بی‌شک چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران بستر مناسبی را برای ارائه پیام‌های معنوی انقلاب اسلامی فراهم خواهد ساخت، چرا که مکتب ما مکتبی علوی، فاطمی و حسینی است و این انقلاب با نام کربلای عشق گره‌ خورده است و روح و جان شهیدان ما و حال و هوای انقلاب و دفاع مقدس ایران اسلامی همواره با نام کربلا عجین بوده و قلوب ما نیز همواره به عشق نینوای شهیدان می‌تپد.

یوم الله ۲۲ بهمن سرآغاز انقلابی است که پیام توحید، آزادگی و استقلال رابرای همه ملت‌های مظلوم و ستمدیده به ارمغان آورد، دراین روز، ملت ایران زیر پرچم وحدت و اطاعت از امام خود نشان دادند این انقلاب ریشه در قلب مردم این مرز و بوم دارد.

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره حضرت امام خمینی (ره) و شهدای انقلاب و هشت سال دفاع مقدس، فرا رسیدن چهل و چهارمین بهار پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی را به مقام معظم رهبری (مدظله العالی)، ملت ایران به ویژه مردم ولایت مدار استان فرهنگی کردستان و همکاران خدوم ناجا، تبریک عرض می‌کنم.