وزرات کشور مدافع سرسخت شهرداری‌ها در برنامه هفتم توسعه شورا‌های اسلامی و شهرداری‌ها باید پررنگ دیده شوند. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران ؛ قائم‌مقام وزیر کشور در امور حقوقی و مجلس در نشست مشترک شهرداران و رؤسای شورا‌های اسلامی کلان‌شهر‌ها و مراکز استان‌های کشور در اصفهان گفت: انسجام و همدلی بین شهرداران و رؤسای […]

وزرات کشور مدافع سرسخت شهرداری‌ها

در برنامه هفتم توسعه شورا‌های اسلامی و شهرداری‌ها باید پررنگ دیده شوند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران ؛ قائم‌مقام وزیر کشور در امور حقوقی و مجلس در نشست مشترک شهرداران و رؤسای شورا‌های اسلامی کلان‌شهر‌ها و مراکز استان‌های کشور در اصفهان گفت: انسجام و همدلی بین شهرداران و رؤسای شورا‌های اسلامی کلان شهر‌ها امری امیدبخش است.

علیرضا احمدی با بیان اینکه شهرداران و شورا‌های اسلامی در کشور راهگشا هستند، افزود: حضور رئیس‌جمهور در شورا‌های عالی استان، نویدبخش روز‌های روشن و نشان از اهمیت شورا‌ها در افق نگاه دولت است.

وی با اشاره به اینکه در بدنه وزارت کشور شورا‌ها پر اهمیت شمرده می‌شود، به طوری که گفت: در بسیاری از بودجه‌ها و اعتبارات در سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌ها باید مدبرانه توزیع شود، بنابراین مقرر شده است مباحث عمرانی مجدانه از طریق معاونت عمرانی وزارت کشور پیگیری شود.

احمدی افزود: قرار است بودجه ۱۴۰۲ بر اساس برنامه هفتم توسعه بسته شود، در این راستا اولین اقدام تنظیم برنامه هفتم توسعه این است که باید شورا‌های اسلامی و شهرداری‌ها در آن پررنگ دیده شود.