لایحه بودجه ۱۴۰۲ قبل از پایال سال جاری تصویب می‌شود نایب رئیس مجلس شورای اسلامی با اشاره به بررسی لایحه بودجه ۱۴۰۲ در مجلس گفت: عزم مجلس شورای اسلامی نهایی کردن و تصویب لایحه بودجه ۱۴۰۲ قبل از پایان سال جاری است. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران، نایب‌رئیس مجلس شورای اسلامی با اشاره […]

لایحه بودجه ۱۴۰۲ قبل از پایال سال جاری تصویب می‌شود

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی با اشاره به بررسی لایحه بودجه ۱۴۰۲ در مجلس گفت: عزم مجلس شورای اسلامی نهایی کردن و تصویب لایحه بودجه ۱۴۰۲ قبل از پایان سال جاری است.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران، نایب‌رئیس مجلس شورای اسلامی با اشاره به تلاش نمایندگان برای تعیین تکلیف بودجه، گفت: لایحه بودجه ۱۴۰۲ قبل از پایان سال نهایی می‌شود.

عبدالرضا مصری صبح پنجشنبه در حاشیه جشنواره بین‌المللی خرما در بوشهر اظهار داشت: استان بوشهر دارای ظرفیت‌های بسیار خوبی در زمینه‌های مختلف از جمله صنعت، تجارت و کشاورزی است.

وی با بیان اینکه استان بوشهر نقش مهمی را در اقتصاد کشور ایفا می‌کند اضافه کرد: یکی از ظرفیت‌های مهم و بزرگ در استان بوشهر خرما است که علاوه بر تأمین نیازهای داخل کشور در صادرات نیز نقش‌آفرینی می‌کند.

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی با اشاره به برگزاری نمایشگاه و جشنواره ملی خرما در بوشهر گفت: این مهم می‌تواند الگویی برای سایر کشت‌های ارزشمند کشاورزی در دیگر استان‌ها باشد.

مصری توسعه صادرات خرما را مورد تأکید قرار داد و افزود: انتظار می‌رود با برگزاری جشنواره‌ها و نمایشگاه‌های مختلف آنچه مورد هدف اقتصاد مقاومتی که تأمین منابع کشور بدون نفت از طریق صادرات غیر نفتی است محقق شود.

وی در ادامه با اشاره به بررسی لایحه بودجه ۱۴۰۲ در مجلس تصریح کرد: عزم مجلس شورای اسلامی نهایی کردن و تصویب لایحه بودجه ۱۴۰۲ قبل از پایان سال جاری است.

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی ادامه داد: با توجه به رویکرد تعامل، همکاری و همفکری بیشتر همه مسئولان، مسائل و مشکل حقوقی مطرح در لایحه بودجه با گذشت طرفین برطرف شده است.

مصری افزود: در همین راستا به محض ارائه لایحه بودجه به مجلس شورای اسلامی، کمیسیون تلفیق مجلس در چند شیفت کاری و در کوتاه‌ترین زمان ممکن کلیات لایحه بودجه را مورد تصویب قرار داد.

وی اضافه کرد: اگر روند کار به همین منوال پیش برود و با رأی نمایندگان نتیجه کلیات یکشنبه آینده مشخص شود، مجلس شورای اسلامی در ۲ تا سه شیفت به طور قطع تا قبل از پایان سال نسبت به نهایی کردن لایحه بودجه ۱۴۰۲ اقدام می‌کند.