جوانان امروز را با الگوی شهدا و رزمندگان جنگ تحمیلی آشنا کنند/دشمن تلاش دارد جای شهید را با جلاد عوض کند استاندار کردستان گفت: اجرای برنامه‌های گرامیداشت دفاع مقدس باید به گونه ای باشد که جوانان امروز را با الگوی شهدا و رزمندگان جنگ تحمیلی آشنا کنند. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از […]

جوانان امروز را با الگوی شهدا و رزمندگان جنگ تحمیلی آشنا کنند/دشمن تلاش دارد جای شهید را با جلاد عوض کند

استاندار کردستان گفت: اجرای برنامه‌های گرامیداشت دفاع مقدس باید به گونه ای باشد که جوانان امروز را با الگوی شهدا و رزمندگان جنگ تحمیلی آشنا کنند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از کردستان؛ اسماعیل زارعی‌کوشا روز یکشنبه در جلسه ستاد هماهنگی گرامیداشت هفته دفاع مقدس در سنندج اظهار داشت: مهمتر از برگزاری مراسم‌ گرامیداشت هفته دفاع مقدس، محتوای برنامه‌ها است به گونه‌ای که در دل و جان مخاطب به ویژه نسل جوان بنشیند.

زارعی کوشا با بیان اینکه گرامیداشت دوران دفاع مقدس فقط کارکرد خاطره گویی ندارد، افزود: دشمن از غفلت یا کم توجهی نسبت به افتخارات و آرمان‌های انقلاب سواستفاده می‌کند تا نسل جدید که دفاع مقدس را تجربه نکرده‌اند، از تاریخ و گذشته خود دور کنند.

وی با بیان اینکه دشمن تلاش دارد جای شهید را با جلاد عوض کند، ادامه داد: در زمینه آشنا کردن نسل جوان و نوجوان با افتخارات دوران دفاع مقدس نقص زیاد داریم و مردم نمی‌دانند افرادی از اقشار مختلف به جرم اینکه اهل نماز بودند، به دست گروهک‌ها و منافقین ترور شدند.

زارعی کوشا بر ضرورت شرکت فرماندهان دوران دفاع مقدس در برنامه‌های این هفته در مدارس، تبیین افتخارات آن دوران و رفع ابهامات و شبهه در ذهن نسل جوان تاکید و اضافه کرد: اگر ابهامات موجود در اذهان نوجوانان و جوانان برطرف نشود، بعدها اصلاح آن کار سختی خواهد بود.

وی یادآور شد: مهمترین نگرانی رهبر معظم انقلاب، عدم نظارت بر فضای مجازی است چرا که دشمن در آن فضا برای تاثیرگذاری بر جوانان بیشترین بهره را می‌برد، بنابراین جهاد تبیین باید سرلوحه کار همه دستگاه‌ها باشد.

استاندار کردستان به سفر خود به اقلیم کردستان عراق اشاره کرد و گفت: آمادگی و انگیزه بسیار خوبی در اقلیم برای میزبانی از زائران اربعین حسینی وجود دارد و از این فرصت باید برای تقویت برادری بین تشیع و تسنن و اجرای برنامه‌های معنوی بهره برد.

کویستان عبدالحکیمی/کردستان