مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان همدان گفت: از ابتدای سال‌جاری تاکنون، ۲۰ کیلومتر از شبکه برق فشار ضعیف شهر تویسرکان به کابل خودنگهدار تبدیل شد. به گزارش پایگاه خبری شهید یاران به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو (پاون)، “علی سهرابی‌بیدار” اظهار داشت: یک طرح چهار مگاواتی برای توسعه شبکه برق شهرک صنعتی فرسفج در […]

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان همدان گفت: از ابتدای سال‌جاری تاکنون، ۲۰ کیلومتر از شبکه برق فشار ضعیف شهر تویسرکان به کابل خودنگهدار تبدیل شد.

به گزارش پایگاه خبری شهید یاران به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو (پاون)، “علی سهرابی‌بیدار” اظهار داشت: یک طرح چهار مگاواتی برای توسعه شبکه برق شهرک صنعتی فرسفج در نظر گرفته شده است که اعتبارات آن با همکاری شرکت شهرک‌های صنعتی و شرکت توزیع نیروی برق استان همدان تامین می‌شود.
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان همدان با بیان اینکه اعتبارات مناسبی به توزیع نیروی برق تویسرکان اختصاص یافته است، گفت: با توجه به مشجر بودن معابر شهر تویسرکان و همچنین زیبایی مبلمان شهری، تبدیل خطوط فشار ضعیف به کابل خودنگهدار بسیار ارزشمند است.
وی بیان کرد: خرید و نصب هزار و ۲۰۰ دستگاه روشنایی، در سطح معابر استان همدان از محل درآمدهای عوارضی در دستور کار قرار گرفته است.
سهرابی بیدار با بیان اینکه آمار اشتغال استان همدان به ویژه شهرستان تویسرکان واقعی نیست و بررسی‌ها نشان می‌دهد نرخ بیکاری در این شهرستان بالاتر از آمارهای کشوری است، افزود: تامین برق مهمترین زیرساخت مورد نیاز توسعه است که این بخش به همت شرکت توزیع نیروی برق استان همدان، به خوبی در شهرستان تویسرکان تقویت شده است.
وی با اشاره به صرف هزینه اعتبارات بند (ج) و بند (پ) در بخش روستایی، گفت: در سال‌های اخیر امکانات خوبی برای‌ مناطق محروم تخصیص داده شد و بین ۱۵ تا ۲۰ درصد از اعتبارات به توسعه برق‌رسانی روستاها اختصاص یافته است.
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان همدان ادامه داد: روستای برفیان به دلیل حوادثی همچون رانش زمین مشکلاتی را در حوزه شبکه برق داشت که اعتباری نزدیک به یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان برای احداث شبکه برق‌رسانی این روستا برآورد شده است.
وی با بیان اینکه اصلاح کامل شبکه توزیع نیروی برق شهرستان تویسرکان و تبدیل آن به کابل خودنگهدار در دستور کار است، گفت: در حوزه تامین روشنایی معابر نیز بر اساس ارزیابی صورت گرفته هر ساله بخشی از کار انجام می‌شود.